باشگاه گیتی‌پسند در دوران رونق باشگاه‌داری خصوصی در ورزش ایران متولد شد؛ دورانی که مهرام در بسکتبال و فولاد ماهان در فوتسال در آسیا آقایی می‌کردند، با گذر زمان باشگاه‌های خصوصی یکی پس از دیگری عطای حضور در ورزش را به لقای آن بخشیدند، اما در این میان گیتی‌پسند یکی از باشگاه هایی است که همچنان پرچم باشگاه داری خصوصی را بالا نگه داشته است.نام گیتی‌پسند از زمان تاسیس تاکنون با فوتسال گره خورده که یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا نقطه عطف فعالیت هفت ساله این تیم به شمار می‌رود. صدرنشینی تیم گیتی‌پسند در لیگ برتر و سکوت مصلحت آمیز باشگاه اصفهانی در خصوص رای صادره کمیته استیناف که ثبت نتیجه باخت فنی شش بر صفر برای تنها نماینده فوتسال نصف جهان را به همراه داشت، بهانه یک گفت‌وگوی نیم روزی با مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند شد که محمد حسین عراقی‌زاده، قائم مقام این باشگاه نیز علیرضا جنتی را در این مصاحبه همراهی می‌کرد.

همان طوری که پیش بینی می‌شد، کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را تایید کرد. چرا برخلاف تصور، واکنشی نشان ندادید؟
بعد از این بازی، کمیته انضباطی ظرف48ساعت رای را 6 بر صفر به سود تیم ملی حفاری اعلام کرد، البته باشگاه گیتی‌پسند با محکوم کردن اتفاق رخ داده، قبل از اعلام رای، علی عابدین را محروم کرده بود، اما آقایان خیلی واضح در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها مدعی شدند که حرکت عابدین با دستور مدیریت باشگاه بوده است، در صورتی که همه در جو سالن بودند و خود من یکی از کسانی بودم که برای آرام کردن تماشاگران و ممانعت از نیمه تمام ماندن بازی، وارد زمین شدم، اما نسبت دادن این کار به کادر مدیریتی یا فنی، اقدام درستی نبود، زیرا قرارداد عابدین دست کمی از ملی‌پوشان ندارد و اگر قرار بود یک مهره از باشگاه در این قضیه بسوزد، بازیکنی دیگر یا یکی از تماشاگران این کار را انجام می‌داد. با استناد به قانون و بندهای آیین نامه، دلیلی بر بازنده اعلام کردن تیم ما در این دیدار که با نتیجه مساوی و به طور قانونی پایان یافت، وجود نداشت، اما معلوم نیست بر چه مبنایی رای کمیته انضباطی را تایید کردند و به همین دلیل هشدار دادیم که اگر می‌خواهند به گیتی‌پسند به عنوان تیمی از بخش خصوصی و آخرین بازمانده فوتسال در شهری که مهد این رشته محسوب می‌شود، فشار وارد کرده و حقمان را ضایع کنند، از لیگ کنار می‌رویم. در نهایت هم کمیته استیناف با تاخیر بلندمدت رای را اعلام کرد که برد رسانه ای هم نداشت. ضمن اینکه معترض جریمه مهدی جاوید نیز هستیم، زیرا اگر فیلم حرکت را هم مشاهده ‌کنید، متوجه می‌شوید که جاوید به تصور اینکه من در جایگاه هستم، به آن سمت خوشحالی کرد، اما به راحتی جاوید را محروم کرده و دو بازی نتوانست تیم را همراهی کند.

رای صادره امکان دادخواهی ندارد یا نمی‌خواهید ماجرا را دنبال کنید؟
شرایط حالا به گونه ای نیست که من بخواهم با مصاحبه یا اظهارنظری حاشیه ای را وارد تیم کنم، اما این آقایان را به خدا واگذار کردیم. شاید تیم ما با همین یک امتیازی که از دست داد، حقش ضایع شده و به قهرمانی نرسد، هر چند که نمی‌توانیم قهرمانی را پیش بینی کنیم. قصد زیر سوال بردن کمیته استیناف را هم نداریم، زیرا یقین دارم رای واقعی آنها نبود و با بررسی شرایط، به این نتیجه رسیدند که یک امتیاز برای تیمی که ادعای قهرمانی دارد، اثری ندارد، ما هم واکنشی نشان ندادیم و امیدوارم در زمین مسابقه بتوانیم بعد از سال حقمان را بگیریم. از این حق کشی‌ها در فوتسال زیاد دیده‌ایم. شما نگاه کنید در لیگ برتر فوتسال، هر سال یک تیم با سرمایه گذاری زیاد، قهرمان می‌شود، اما گیتی‌پسند هفت سال است که همواره در لیگ مدعی بوده است. به عنوان تیمی که بیشترین بازیکن ملی پوش را داریم، با مشکلات زیادی درگیر هستیم، همچنان که برای مسابقات فوتسال قهرمانی، هفت ملی‌پوش داشتیم که در جایگاه سرباز مملکت، افتخارآفرینی کردند و به مقام سومی دنیا دست یافتند که بهترین نتیجه یک رشته تیمی محسوب می‌شود.

رتبه سومی واقعیت فوتسال ایران بود یا خوش شانسی و جرقه اتفاقی؟
فوتسال ایران از ظرفیت بالایی برخوردار است، اما اگر بخواهیم این موقعیت را حفظ کنیم یا ارتقا بدهیم، باید از حالا کار کنیم، اما آقایان انگار در خواب همان سومی هستند. ما به عنوان بخش خصوصی هفت سال است در فوتسال هزینه می‌کنیم، اما حتی برای پخش زنده تلویزیونی هم باید هزینه کنیم و حمایتی صورت نمی‌گیرد. در مقابل همیشه بیشرین ملی پوش را داشته‌ایم و بیشترین صدمات را هم دیده‌ایم، محمد کشاورز از جام جهانی مصدوم بازگشت و 12 بازی او را در اختیار نداشتیم، اما قراردادش را تمام وکمال پرداخت کردیم، در صورتی که می‌توانستیم بهانه بیاوریم.

قضیه شکایت به دادگاه CAS به کجا کشید؟
متاسفانه سنگ بزرگی جلوی پای ما انداخته‌اند، زیرا برای طرح شکایت باید هزینه هنگفتی پرداخت کنیم و حدود چهار ماه نیز زمان صرف بررسی می‌شود که تا آن زمان لیگ تمام شده است. بحث شکایت به دادگاه CAS در هیات مدیره بررسی شد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که دعوای خانوادگی را به بیرون نکشانیم.

همزمان مسوولیت مدیرعاملی و ریاست هیات مدیره را در اختیار دارید؟
بله، آقای طاهری سال‌ها بنا به مسائل و مشکلات خصوصی و خانوادگی چند بار درخواست استعفا کرده که مورد قبول هیات مدیره قرار نگرفت، اما در نهایت با پذیرش استعفای وی، از من درخواست کردند که مسوولیت مدیرعاملی را قبول کنم، زیرا نسبت به سال‌های قبل حداقل 30 درصد کاهش بودجه داشتیم. خوشبختانه تاکنون موفق عمل کرده‌ایم و حدود 60 درصد از بدهی‌های گذشته نیز تسویه شده و در تلاشیم سایر بدهی‌ها نیز پرداخت شود. من از سال 67 در صنعت فعال بودم، اما دوره هفت ساله باشگاه داری تجربه بسیار مفیدی برای من به شمار می‌رود که ماحصلش مدیرعاملی است، البته آقای عراقی زاده واقعا در این قضیه کمک می‌کنند، زیرا نمی‌توانم صد درصد وقتم را برای باشگاه بگذارم و بیشتر زحمات به عهده قائم مقام است. امیدواریم ماحصل تلاش‌های انجام شده، هدیه قهرمانی به مردم اصفهان باشد، زیرا مردم این شهر علاقه ویژه‌ای به فوتسال دارند و حضور تماشاگران دلگرمی ماست.

زمانی که بحث انحلال را مطرح می‌کنید، نگران بازخورد آن از جانب تماشاگران نبودید؟
زمانی نامهربانی‌ها اینقدر زیاد می‌شود که ناچار می‌شویم بحث انحلال را مطرح کنیم.من بارها به آقایان افتخاری و کفاشیان گفته‌ام مگر ما چند باشگاه خصوصی فعال که در رشته فوتسال سرمایه گذاری کنند داریم؟ باشگاه‌های خصوصی همانند فولاد ماهان، گیتی‌پسند و دبیری از جیب برای فوتسال هزینه می‌کنند که حاصل آن 12ملی پوشی می‌شود که در این تیم‌ها آماده شده و برای ورزش ایران در عرصه بین المللی افتخارآفرینی می‌کنند. ما توقع نداریم امتیاز خاصی قائل بشوند، اما برخی سهل انگاری‌ها هم پذیرفتنی نیست، مثل اینکه برای یک مسابقه حساس داوری را می‌گذارند که بازی از دستش خارج می شود و بعد خیلی راحت با یک معذرت خواهی می‌خواهند ماجرا را جمع کنند. بارها پیش آمده که چند ساعتی قبل از بازی با مسوولی تماس می‌گیریم، اما در نهایت تعجب می‌گوید چه روزی بازی دارید؟ یعنی اصلا در جریان نیست، بعد من در طول هفته، هم و غمم این بوده که مصدوم و محروم داریم و شرایط تیم چگونه است؟

برای ورود به عرصه ورزش چرا فوتسال را انتخاب کردید؟
با توجه به اینکه به دنبال بعد تبلیغاتی بودیم، پس از بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که فوتسال گزینه مناسبی است که با وجود هزینه‌های بسیار کمتر نسبت به فوتبال، علاقه مندان زیادی دارد. از طرف دیگر آقای طاهری، مدیرعاملی وقت، در باشگاه فولاد ماهان سابقه خوبی در رشته فوتسال و قهرمانی در لیگ و جام باشگاه‌های آسیا داشتند و این رشته برای سرمایه گذاری انتخاب شد.در باشگاه‌های خصوصی، تصمیمات سلیقه ای یک چالش به نظر می‌رسد، همانند مقطعی که تیم والیبال گیتی‌پسند با هزینه بالایی تشکیل شد، اما نتیجه نگرفت و منحل شد.در آن مقطع، پیشنهادی در هیات مدیره مبنی بر جهانی شدن ورزش گیتی‌پسند مطرح شد و در رشته والیبال این ظرفیت وجود داشت، زیرا قهرمان لیگ ایران، در آسیا مدعی قهرمانی بود و به جام باشگاه‌های جهان راه پیدا می‌کرد. البته بحث قرارداد بالا در باشگاه گیتی‌پسند وجود ندارد، زیرا قرارداد اولیه سنگین نیست و با توجه به نتایج و قهرمانی درصد پاداشمان را بالا می‌بریم، اما مسائل تیم در اختیار مدیرعامل سابق باشگاه بود و قبول داریم که با وجود چند بازیکن ملی پوش، خوب نتیجه نگرفتیم. عادت داریم اشتباهامان را بپذیریم و ادامه نمی‌دهیم، برای همین خیلی سریع این قضیه جمع شد و اعلام کردیم در والیبال دیگر تیمداری نمی‌کنیم.

در مقطعی شما مدعی شده بودید که فوتسال در گرداب فوتبال حل شده است. همچنان بر این عقیده هستید؟
حدود پنج سال پیش به برزیل سفر کردم که تجربیات ارزشمندی داشت. برزیلی‌ها سال‌هاست که ساختار، فوتبال و فوتسال را از هم جدا کرده‌اند که بودجه و سازماندهی مستقلی دارد، نتیجه‌اش هم چندین دوره قهرمانی این تیم در جهان است. کشور ما پتانسیل بالایی در فوتسال دارد که با بررسی لیگ‌های مختلف در رده‌های سنی به این نتیجه می‌رسیم، اما نیاز به غربالگری است تا بهترین‌ها دیده شده و پروش پیدا کنند. من هنوز هم اعتقاد دارم فوتسال در گرداب فوتبال حل شده است. شما نگاه کنید تمام فکر و ذکر مسوولان ورزشی معطوف فوتبال شده، آن هم فقط 16 تیم لیگ برتری. رسانه‌ها هم تنها به فوتبال می‌پردازند و افکار عمومی هم به این سمت رفته است. حتی لیگ دسته یک فوتبال هم زیر سایه لیگ برتر است و دیده نمی‌شود و با مشکل حق پخش مواجه است، در صورتی که این رقابت‌ها از لحاظ مربیان و بازیکنان شاغل دسته کمی از لیگ برتر ندارند.

فکر می‌کنید فوتسال ایران پتانسیل مجزا شدن را دارد؟
دقیقا. با تفکیک فوتبال و فوتسال و تعیین بودجه مجزا و ساختار مستقل، می‌توان برنامه ریزی درستی برای پیشرفت این رشته انجام داد. در حال حاضر لیگ برتر فوتسال از حدود مرداد ماه آغاز می‌شود و اسفند به پایان می‌رسد؛ یعنی حدود پنج ماه بازیکن از فضای مسابقه دور است که به ضرر باشگاه‌ها و درکل فوتسال است. برای تیم ما دو بازی سنگین در 28 بهمن و 4 اسفند گذاشته‌اند و می‌خواهند تا 16 اسفند لیگ را تمام کنند. بعد فوتسال به حال خود رها می‌شود تا سال بعد که آقایان بیایند تصمیم گیری کنند که شروع لیگ قبل از ماه رمضان باشد یا بعد از آن. ما بارها اعتراض کرده‌ایم که چرا برای لیگ فوتسال طوری برنامه ریزی می‌کنند که با لیگ برتر فوتبال تداخل پیدا می‌کند. وقتی تیم ما و سپاهان همزمان بازی دارند، نباید توقع داشته باشیم هوادار برای تشویق تیم ما به سالن بیاید. هزار بار گفته‌ایم بازی ما را مثلا دوشنبه‌ها بگذارید تا تماشاگر مشتاق و هوادار ناچار به انتخاب نشود یا در بحث پخش مستقیم هر هفته یک بازی لیگ برتر را توی کنداکتور پخش بگذارند. نمی‌گوییم هر هفته گیتی‌پسند باشد، در واقع همه تیم‌های لیگ. برای بازی‌هایی که میزبان هستیم، هزینه پخش مستقیم را پرداخت می‌کنیم تا هواداران و ورزش دوستان امکان تماشای مسابقه ما را داشته باشند، اما برای مسابقات خارج از استان با مشکل مواجه هستیم و جدا از بحث پرداخت هزینه، باید موارد دیگری از جمله تغییر زمان بازی را نیز در نظر بگیریم که در این موارد با مقاومت تیم حریف مواجه می‌شویم.

یعنی حالا با وجود اینکه تنها نماینده فوتسال استان بوده و در کورس قهرمانی هستید، باز هم هزینه پخش مستقیم دریافت می‌شود؟
بله، برای هر بازی باید هزینه‌اش را پرداخت کنیم تا اقدام به پخش بازی کنند. البته تلاش‌هایی انجام داده‌ایم که تبلیغات دریافت کنیم، اما هنوز یک نفر هم پیشقدم نشده است. برای پخش مستقیم بازی از شبکه ورزش و شبکه سه هم مشکلات زیادی وجود دارد و به همین دلیل دنبال نکرده‌ایم.

واگذاری امتیاز گیتی‌پسند نوین به دلایل مالی صورت گرفت؟
زمانی که گیتی‌پسند نوین لیگ برتری شد، مشابه همان اتفاقی که برای سپاهان نوین رخ داد، تکرار شد،زیرا به یک اسم نمی‌توانستیم دو تیم در لیگ برتر داشته باشیم. هیات فوتبال استان هم خیلی مصر بود که این تیم از استان خارج نشود که ما درخواست کردیم سرمایه گذاری معرفی کنند که این کار را انجام ندادند.در آن مقطع آقای طاهری با شرکت زمزم تعامل کرده و تعهداتی صورت گرفت، اما متاسفانه بودجه ای که صحبت کرده بودند به این تیم تزریق نشد. مسائل مالی برای بازیکن مانند خون در رگ است و به همین خاطر تیم با مشکل مواجه شد، اما در نهایت سهمیه در لیگ برتر ماند. برای فصل بعد دوباره تصمیم به واگذاری امتیاز گرفتیم که در استان متاسفانه گزینه ای پیدا نشد و سهمیه به تیم شهروند ساری انتقال پیدا کرد که همچنان هم در حال فعالیت هستند.

درمورد رشته فوتبال، در مدت سه سال فعالیت به اهدافی که تعیین کرده بودید، دست پیدا کردید؟
از لحاظ بحث بودجه‌ای هزینه‌ای که برای یک تیم دسته یکی می‌شود نسبت به تیم لیگ برتر اصلا قابل قیاس نیست؛ یعنی روی حساب دو دو تا چهارتا اگر یک سرمایه گذاری در دسته یک انجام شود، حتی اگر تصمیم به ادامه فعالیت نداشته باشند، باز هم از نظر مالی ضرر نخواهند کرد. ما برای سهمیه تیم فوتبال هزینه نکردیم، زیرا از لیگ آسیا ویژن، تیمی خریداری شد و از دسته سه به دسته دو و بعد هم به دسته یک صعود کرد. در لیگ دسته یک، سال اول تجربه خیلی خوبی داشتیم، اما در سال دوم یک سری مسائل اتفاق افتاد و حمایت‌های لازم از این تیم نشد، حتی در بحث مالی که مربوط به خود ما بود. پس از آن نظری برای ادامه فعالیت در فوتبال نداشتیم و به شخصه در هیات مدیره مخالف این امر بوده و می‌گفتم تمام تمرکزمان را روی بحث فوتسال و سرمایه گذاری در این رشته بگذاریم و نظرم واگذاری سهمیه تیم دسته یکی بود، اما آقای طاهری برای بقای این تیم پافشاری کرد و نظرش این بود که می‌توانیم هر دو را داشته باشیم که متاسفانه نتیجه خوبی نگرفت، البته تا چند هفته مانده به پایان فصل، نتایج خیلی خوبی گرفت، اما به یکباره اتفاقات خاصی از لحاظ بازیکن و مربی رخ داد و هزینه‌ها نیز از حد پیش بینی ما بالاتر بود و در نهایت هم مسائلی دست به دست هم داد و این تیم به دسته دوم سقوط کرد.

تکلیف سهمیه ای که به سپهر نقش جهان دادید چه می‌شود؟
پس از سقوط تیم، تصمیمی برای نگهداشتن آن نداشتیم و رییس سابق هیات فوتبال استان نظر داشت که این تیم حتما در اصفهان بماند و این سهمیه حداقل خارج نشود. چند مشتری برای این سهمیه پیدا شد، اما زمانی که بحث قرارداد به میان می‌آمد، عقب می‌کشیدند که باعث زمان سوزی شد و در فاصله کوتاهی تا شروع لیگ، سهمیه را به صورت اجاره ای به سپهر نقش جهان دادیم. این تیم بودجه خاصی نداشت و نظر هیات مدیره بود که این سهمیه فعلا یک سال در اصفهان بماند. اگر به لیگ دسته یک صعود کردند و خواستند بمانند، باید حق و حقوق باشگاه گیتی‌پسند پرداخت بشود، اگر در لیگ دسته دو باقی ماندند، نه خانی آمده و نه خانی رفته و این سهمیه مال ماست، اما اگر خدای نکرده به دسته سه سقوط کردند، متعهد به جبران ضرر و زیان ما هستند.

پس با این حساب برنامه‌ای برای ورود به فوتبال ندارید؟
به خاطرفرصت سوزی انجام شده و کمبود وقت، سهمیه را واگذار کردیم، اما برای سال آینده در هیات مدیره بررسی خواهیم کرد که در فوتبال حضور داشته باشیم یا خیر.

تصمیم گیری و ورود جدی به حوزه فوتبال، چقدر با وضعیت آینده گروه صنعتی گیتی‌پسند مرتبط است؟
عقل حکم می‌کند که با توجه به برد تبلیغاتی فوتبال پس از حل بحران‌ها و مشکلات، در این رشته سرمایه گذاری کنیم، البته خودم و هیات مدیره با خرید سهمیه صددرصد مخالف هستیم، زیرا هر تیمی با سهمیه خریداری شده به لیگ برتر آمده، موفق نبوده است. تیمی می‌خواهیم که با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف، به سطح اول لیگ برسد، زیرا سرمایه گذاری بر روی این تیم، چون از دل فوتبال این شهر بیرون آمده نتیجه خواهد داد.

با توجه به مشکلاتی که سال‌های اخیر شرکت صنایع گیتی‌پسند با آن مواجه بوده است، نگران بازخورد باشگاه داری در افکار عمومی نبودید؟ زیرا این تفکر وجود داشت که شرکت بدهی‌هایش را تسویه کند و بعد به دنبال حضور در ورزش باشد.
از لحاظ حساب دو دو تا چهارتا، ورشکستگی اصطلاح جالبی نیست که درمورد گیتی‌پسند به کار برده شود.در مقطعی این گروه صنعتی که شرکت‌های زیادی را زیرمجموعه داشت، با مشکلاتی مواجه شد، اما بعدها آقایان بررسی کرده و به این نتیجه رسیدند که سرمایه‌های مردم داخل خـــود سیستم است و پـــول‌های دریـــافت شده از مردم در بخش تولید و در خدمت صنعت این کشور هزینه شده که اسباب اشتغال حداقل پنج هزار نفر از جوان‌های این شهر را فراهم کرد. در این شرایط و جوی که برخی از رقبای ما ایجاد کردند، تنها چیزی که می‌توانست فعلا پرچم گروه صنعتی گیتی‌پسند را بالا نگه دارد بحث باشگاه بود، زیرا اگر برخی بحث ورشکستگی را مطرح می‌کردند، این ذهنیت بود که پس چرا تیمشان در لیگ بازی دارد. مگر می‌شود کسی که زمین خورده، باز هم در بحث ورزش هزینه بکند و هیات مدیره گروه تصمیم گرفتند باشگاه را حفظ کنند و نگاه هزینه ای به آن نداشته باشند.

پس به تعبیر دیگر به ورزش از بعد تبلیغاتی آن نگاه کردید؟
برای هر شرکت مولد و فعال، تبلیغ لازم است. شما ببینید برخی از شرکت‌های دنیا هیچ نیازی به دیده شدن ندارند، زیرا به حد کافی شناخته شده هستند، اما به طور مثال هر نمایشگاهی در کشور ما برگزار می‌شود، حضور دارند.از سوی دیگر کم خرج ترین و به اصطلاح راحت‌ترین تبلیغ برای بحث باشگاه داری است و ما هم در رشته فوتسال، هزینه کرد منطقی داریم، اما چه تیم ما ببازد و چه ببرد، شبکه‌های مختلف خبری حداقل 24 تا 30ساعت بعد از بازی نتیجه را اعلام می‌کنند، اما اگر من این هزینه را انجام داده و نام گیتی‌پسند را روی پیراهن پرسپولیس بیندازم، کدام خبر می‌گوید پرسپولیس با چاپ روی پیراهن گیتی‌پسند بازی‌اش را برد؟ در واقع ما برای ورزش هزینه زیادی انجام نمی‌دهیم و در واقع بودجه تبلیغی شرکت‌های زیر مجموعه یک جا تجمیع می‌شود. زمانی که برای بازی با تیم ساوه به این شهر رفتیم، در چندین نقطه بنر اطلاع رسانی بازی را زده بودند که این تبلیغ به اصطلاح هم کم خرج ترین و هم بهترین روش برای گروه ما محسوب می‌شود، به همین دلیل حتی زمانی که تحت فشار زیادی بودیم، با کاهش بودجه، تیم را نگه داشتیم تا همه بدانند گیتی‌پسند زنده است و امیدواریم قول‌های حمایتی مسوولان عملی شود.

از لابه لای مصاحبه
* زمانی نامهربانی‌ها اینقدر زیاد می‌شود که ناچار می‌شویم بحث انحلال را مطرح کنیم
* حتی زمانی که تحت فشار زیادی بودیم، با کاهش بودجه، تیم را نگه داشتیم تا همه بدانند گیتی‌پسند زنده است
* وقتی تیم ما و سپاهان همزمان بازی دارند، نباید توقع داشته باشیم هوادار برای تشویق تیم ما به سالن بیاید
* از لحاظ حساب دو دو تا چهارتا، ورشکستگی اصطلاح جالبی نیست که درمورد گیتی‌پسند به کار برده شود
* متاسفانه سنگ بزرگی جلوی پای ما انداخته‌اند، زیرا برای طرح شکایت باید هزینه هنگفتی پرداخت کنیم
* در بخش خصوصی هفت سال است در فوتسال هزینه می‌کنیم، اما برای پخش زنده تلویزیونی هم باید هزینه کنیم
* تمام فکر و ذکر مسوولان ورزشی معطوف فوتبال شده، آن هم فقط 16 تیم لیگ برتری

منبع: روزنامه اصفهان زیبا