به گزارش پایگاه خبری باشگاه به نقل از اصفهان اسپورت ، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند درخصوص دیدار این تیم در مقابل دانشگاه آزاد گفت: قطعا همانطور که در طول هفته گذشته نیز اشاره کرده بودم تیم دانشگاه ازپتانسیل بالایی برخوردار است و جایگاه این تیم در جدول می تواند بالاتر باشد.
وی گفت: دیروز روز خوب ما نبود و در روزی که خوب نبودیم بدلیل این بود که هفته خوبی را در تمرینات سپری نکردیم و در طول هفته درگیر مشکلاتی بودیم که نتیجه آن را هم در بازی دیروز دیدیم.
قائم مقام گیتی پسند گفت: وقتی که متیجه دلخواه را نمی گیریم همه مقصریم از خود گرفته تا کادرفنی و بازیکنان ، همانطور که در بردها نیز همه سهیم هستیم.
عراقی زاده گفت: این هفته با صحبتهایی که با بچه ها شده قطعا تمرینات خوبی را سپری می کنیم و آخر هفته دلخواهی برایمان رقم خواهد خورد.
وی گفت: قطعا همه کادر و بازیکنان ما با هدف قهرمانی لیگ را به پیش می برند و در این راه هیچ اختلافی نیست ولی تعدد نظرات هست که این اختلاف نظرها نیز طبیعی است و اگر نباشد رقابت ایجاد نخواهد شد ولی این رقابت همراه با رفاقت است و اینقدر بازیکنانم باهوش هستند که گول افراد فرصت طلب را نخورند.
عراقی زاده در پایان گفت: امسال با برنامه ریزی اصولی تا هفته بیستم صدر جدول را تصاحب نموده ایم در لیگی که تا هفته های پایانی پنج تیم مدعی دارد نشان دهنده پویایی و سختی لیگ ایران است و در این راه و ادامه ای موفقیت آمیز همه سهم دارند از سرمربی و کادر تیم گرفته تا همه بازیکنان و کادر اداری باشگاه ، هواداران و اصحاب رسانه که از همه آنان تشکر می کنم و می خواهم که تا هفته پایانی با همین صلابت راه را ادامه دهند.
منبع: www.isfahansport.net