به گزارش پایگاه خبری باشگاه و به نقل از پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که رای دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و حفاری اهواز توسط کمیته انضباطی صادر و به استیناف رفت ابهامات در زمان صدور رای، روز تشکیل جلسه و … وجود دارد که در جای خود احتیاج به پاسخگویی دارد.
۱- در حالی که رای کمیته انضباطی این دیدار در حرکتی شایسته پس از ۴۸ ساعت صادر شد، صدور رای کمیته استیناف با پروسه‌ای بیش از دو ماه صادر شد که مشخص نیست دلیل آن چه بوده است!
۲- در حالی که کمیته استیناف سالیان سال است که در روزهای سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد اما بنا به تاریخ درج شده در رای، تاریخ تشکیل جلسه و صدور رای در روز دوشنبه ۲۰/۱۰/۹۵ قید شده که مشخص نیست چگونه به یکباره چنین تغییری حاصل می‌شود.
۳- در حالی که در پیگیری خبرنگار پایگاه خبری فوتسال در روز ۱۶/۱۰/۹۵ دکتر صالحی – که خبر آن نیز موجود بوده و فایل صوتی محفوظ است – اعلام می‌کند جلسه استیناف تشکیل و رای صادر و جهت امضاء و ابلاغ به دبیر کل ارسال شده است؛ جای سئوال پیش می‌آید چگونه در رای صادره تاریخ تشکیل جلسه و صدور رای ۴روز بعد قید شده است؟
پایگاه خبری فوتسال ایران اعلام آمادگی می‌کند پاسخ کمیته استیناف در خصوص این ابهامات را برای روشن شدن جامعه فوتسال منتشر کند.