سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان گفت: هوادارانی که در سالن حضور داشتند از تعداد موقعیت های هر 2 تیم لذت بردند و تیم شهرداری ساوه بسیار خوب بازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، رضا لک سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در گفت و گویی، در خصوص بازی این تیم در مقابل شهرداری ساوه اظهار کرد: بازی خوبی بود و بسیار سخت نفس گیر پیگیری شد. هوادارانی که در سالن حضور داشتند از تعداد موقعیت های هر ۲ تیم لذت بردند و تیم شهرداری ساوه بسیار خوب بازی کرد و در همان ابتدا در یک ضد حمله توانستند دروازه ما را باز کنند.

وی ادامه داد: بعد از گل تیم ما کم کم مدریت بازی را در دست گرفت و تواستیم با گل های خود بازی را برگردانیم و بعد از اینکه از تیم حریف پیش افتادیم، آنها جلو کشیدند و ما از فضای پشت سر آنها استفاده کردیم، و بر تعداد گل ها افزودیم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به سوالی در مورد شرایط بالای جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: بازی ها بسیار جذاب دنبال می شود و هر هفته بازی ها سخت است البته تمرکز ما بر روی تیم خودمان است و سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و نتایج مطلوبی کسب کنیم. به هر حال بازی های رودر روی ما با تیم های بالای جدولی مانده و مسیر موفقیت از این دیدارها می گذرد. باید توجه داشت تمامی بازی های را باید جدی گرفت و هر بازی حکم فینال را دارد.

رضا لک در پایان در خصوص بازی با فرش آرا خاطر نشان کرد: در بازی آینده تمامی بازیکنان را در اختیار داریم، فرش ارا هم در نیم فصل دوم بسیار با کیفیت فوتسال بازی می کند و امروز توانست تیم خوب ملی حفاری را شکست دهد. ما بازی سختی در اصفهان داریم و باید از تمامی ظرفیت های خود استفاده کنیم و یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.