به گزارش پایگاه خبری باشگاه، هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال با دیدار 2 تیم گیتی پسند اصفهان و طرح و توسعه الوند در سالن پیروزی اصفهان ادامه پیدا کرد.
در این دیدار جذاب گیتی پسند در حالی که ۲ بر صفر از میهمان خود عقب افتاده بود توانست با یک بازی منطقی به بازی برگردد و با نتیجه ۷ بر ۲ پیروز شود.
اسامی بازیکنان:
گیتی پسند: سپهر محمدی، مورنو، احمد اسماعیل‌پور، حسین قپانچی، مهران عالی‌قدر، حسین حسینی، مهدی رضائیان، سعید افشار، محمد کشاورز، علی اصغر حسن‌زاده، مهدی جاوید و لوکاس روزنسکی
طرح و توسعه الوند قزوین: مسعود سلیمانی، سعید یاقوتی، حمیدرضا پورجاوید، امید طالبی، مصطفی اخلاصیان، علیرضا نجیبی، سهند رضاپور، حمیدرضا کریمی، حامد عبدالهی، مهدی امامی، حمید سرخدار و مهدی عبدالهی
گل ها:
گیتی پسند: مهدی جاوید (۳ گل)، محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده، مهران عالیقدر و احمد اسماعیل پور
طرح و توسعه الوند قزوین: حمیدرسرخدار (۲ گل)
شرح گل ها:
نیمه اول:
* (دقیقه ۱۰_ گیتی پسند ۰-۱ طرح و توسعه الوند) شوت غافلگیر کننده حمید سرخدار از سمت راست محوطه جریمه گیتی پسند، توپ را وارد دروازه سپهر محمدی کرد.
* (دقیقه ۱۰_ گیتی ۰-۲ طرح و توسعه الوند) چند ثانیه پس از گل نخست باز هم حمید سرخدار در یک فرار سریع و پس از پشت سر گذاشتن 2 بازیکن گیتی پسند گل دوم را به ثمر رساند.
* (دقیقه ۱۳_ گیتی پسند ۱-۲ طرح و توسعه الوند) حرکت ترکیبی بازیکنان گیتی پسند دفاع طرح و توسعه را باز کرد تا مهدی جاوید با یک شوت سرکش اختلاف را به حداقل برساند.
* ( دقیقه ۱۸_ گیتی پسند ۲-۲ طرح و توسعه الوند) کرنر ارسالی سعید افشار به پشت محوطه جریمه با شوت سرضرب و استثنائی احمد اسماعیل پور همراه شد و بازی را به تساوی کشاند.
نیمه دوم:
* ( دقیقه ۲۹_ گیتی پسند ۳-۲ طرح و توسعه الوند) شوت مهدی جاوید از وسط زمین گل سوم گیتی پسند را به همراه داشت.
* (دقیقه ۳۳_ گیتی پسند ۴-۲ طرح و توسعه الوند) کرنر ارسالی حسن زاده را محمد کشاورز با ضربه سر به گل چهارم گیتی پسند تبدیل کرد.
* (دقیقه ۳۶_ گیتی پسند ۵-۲ طرح و توسعه الوند) حرکت فردی احمد اسماعیل پور و پاس عرضی وی، حسن زاده را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن با یک ضربه بغل پا گل پنجم را برای گیتی پسند به ثمر برساند.
* ( دقیقه ۳۸_ گیتی پسند ۶-۲ طرح و توسعه الوند) پاس عمقی مهدی جاوید را مهران عالیقدر با شوت وارد دروازه کرد.
* ( دقیقه ۳۹_ گیتی پسند ۷-۲ طرح و توسعه الوند) گیتی پسند بازی را با سیستم پاور پلی ادامه داد و بازیکنان این تیم با یک چرخش توپ عالی مهدی جاوید را در موقعیت گلزنی قرار دادند تا جاوید گل هفتم را برای گیتی پسند به ثمر برساند.
نتایج کامل دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:
گیتی‌پسند‌ اصفهان 7 - طرح و توسعه الوند 2
حفاری اهواز 4 - شهرداری ساوه یک
آذرخش بندرعباس یک - یاسین پیشرو قم صفر
شهروند ساری 9 - ارژن شیراز 6
مقاومت البرز یک - دبیری تبریز 4
تأسیسات دریایی تهران 4 - فرش ‌آرا مشهد یک
مس سونگون 6 - دانشگاه آزاد 4