به گزارش پایگاه خبری باشگاه ،مربی – بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه تاسیسات دریایی بیشترین شانس را برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال دارد گفت: از روز اول که آمدم به مسئولان تیم قول قهرمانی ندادم.
محمد کشاورز درباره کسب تساوی مقابل تیم صدرنشین تاسیسات دریایی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود اما نیمه دوم به طور کامل در اختیار ما بود و متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. فکر می کنم حداقل حق‌مان این بود که با تفاضل یک گل پیروز میدان باشیم اما در مجموع بازی زیبا و جذابی را شاهد بودیم و دو تیم جوانمردانه و جنگنده بازی کردند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: وقتی شمسایی اواخر نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت فشارمان را بر دروازه حریف بیشتر کردیم و توانستیم آن‌ها را در زمین خودشان نگه داریم و با فشاری که آوردیم موقعیت‌های گلزنی خوبی به دست آمد که از آن نتوانستیم استفاده کنیم.
وی درباره داوری دیدار نیز گفت: در مجموع داوری خوب بود و از عملکرد او راضی هستیم. بازی بسیار سنگینی بود و داور توانست بازی را خیلی خوب کنترل کند تا بدون حاشیه به پایان برسد.
کشاورز درباره میزان شانس گیتی پسند برای رسیدن به قهرمانی با توجه به اختلاف یک امتیازی نسبت به تاسیسات صدرنشین گفت: هنوز ۳ هفته تا پایان لیگ فرصت مانده و هیچ تیمی نمی تواند از قهرمانی مطمئن باشد. البته از روز اول که کارم را شروع کردم قول قهرمانی ندادم اما تمام تلاشم را کردم تا تیم بهترین نمایش را داشته باشد. به اعتقاد من نسبت به شرایط جدول و بازی های باقیمانده تاسیسات بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.