به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، ، در روزی که مردم دیار نصف جهان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان امام(ره)، حماسه باشکوهی از عزت و سربلندی آفریدند، کارکنان و اعضای خانواده بزرگ گروه صنایع گیتی پسند نیز در این حماسه آفرینی نقش آفرینی کرده و با سر دادن شعارهای انقلابی، یکبار دیگر انزجار خود را از مستکبرین عالم یکصدا فریاد زدند.
بیش از هزار نفر از اعضای خانواده بزرگ گروه صنایع گیتی پسند صبح 22 بهمن ماه در مقابل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان واقع در خیابان استانداری گردهم آمده و با ترتیب و سازمانی خاصی به سمت میعادگاه همیشگی مردم دیار زاینده رود یعنی میدان امام(ره) به حرکت درآمدند.
اعضای خانواده بزرگ گروه صنایع گیتی پسند همراه و همصدا با مردم اصفهان یکبار دیگر با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید بیعت نموده و نشان دادند، همچون عرصه ورزش و صنعت، در تمامی صحنه های شکوه و اقتدار حضور خواهند داشت و خود را مدیون این نظام و این انقلاب می دانند.
حضور خانواده بزرگ گیتی پسند در این راهپیمایی مورد توجه مردم، راهپیمایان و رسانه ها قرار گرفت تا بار دیگر گیتی پسند و گیتی پسندی نشان دهد هرجا که پای دفاع از نظام و انقلاب باشد تا آخرین نفس در صحنه خواهد بود.