به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، علی طاهری در گفت‌وگویی در مورد رای اخیر کمیته استیناف و تعلیق محرومیت باشگاه منصوری از بازی بدون تماشاگر، گفت: این تصمیمی که از سوی کمیته انضباطی گرفته شده بود، مربوط به دیدار تیم‌های منصوری و حفاری بود. بعد هم کمیته استیناف با این ادله که آنها امسال سابقه‌ای نداشتند، محرومیت یک جلسه‌ای آنها را تعلیق کرده است. حالا این سوال برای ما ایجاد شده که تیم منصوری که بازی آخر فصل قبلش مشکل داشته و ناظر فدراسیون فوتبال هم در گزارش خود آن را نوشته و کمیته انضباطی آنها را محروم کرده تا اولین بازی امسال آنها برابر ماهان تندیس قم بدون تماشاگر برگزار شود، چطور می‌شود که سابقه چنین حرکاتی را نداشته است؟
وی افزود: ما بعد از این بخشش با افتخاری هم صحبت کردیم که او گفت رئیس کمیته استیناف در مورد سابقه باشگاه منصوری از کمیته انضباطی استعلام کرده که جالب است کمیته انضباطی اعلام کرده «سابقه ندارد»! باشگاهی که اولین بازی لیگ 93 را بدون تماشاگر برگزار کرده و درواقع سابقه محرومیت دارد، چطور کمیته انضباطی چنین جوابی را به کمیته استیناف داده است.
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند با تاکید بر اینکه خیلی هم برای این تیم تفاوتی ندارد که بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر برگزار شود، خاطرنشان کرد: ما زیاد دنبال این نیستیم که بازی بدون تماشاگر شود. خیلی هم برای‌مان فرق نمی‌کند اما باید مشخص شود که این رای با استناد با چه قانونی داده شده و مسئول حقوقی باشگاه هم موضوع را پیگیری خواهد کرد. تیم ما به جهت در اختیار داشتن بهترین نفرات، پتانسیل قهرمانی را دارد و قهرمان شدن، انتظار زیادی از این تیم نیست. همه نکات به کشاورز و بازیکنان گوشزد شده و تیم فوتسال باشگاه ما اگر می‌خواهد که قهرمان شود باید هر 6 بازی خود را ببرد.
طاهری در مورد باخت بد هفته گذشته تیمش برابر مس سونگون یادآور شد: بله، این باخت بد بود. متاسفانه ما امسال در خانه نتایج خوبی نگرفته‌ایم که عوامل متعددی در آن نقش داشته است. یک سری از مشکلات مربوط به باشگاه بوده و یک سری به بازیکنان و ... ما دیگر به آنچه گذشته کاری نداریم، هیات مدیره باشگاه هم در جلسه‌ای از تیم خواسته که نهایت تلاشش را به کار ببندد تا حداکثر امتیازات را از بازی‌های مانده کسب کند، تنها به این شکل است که می‌توانیم قهرمان شویم.
وی در مورد تیم منصوری گفت: منصوری بازیکنان خوبی را در اختیار دارد، هرچند که سرپرست آنها اعلام کرده که برای این مسابقه چهار بازیکن‌شان را در اختیار ندارند ولی آنها در هر شرایطی خوب هستند، در دور رفت به این تیم در اصفهان باختیم، تیم آنها از نظر ساختاری وضعیت خوبی دارد؛ اما بازی کردن در قرچک معمولا مشکلاتی دارد که ما در نامه‌ای، همه آنها را به اطلاع افتخاری رئیس کمیته فوتسال رسانده‌ایم و تقاضا کرده‌ایم که ناظر مسابقه به این موارد نظارت داشته باشد. به هر شکل بازیکنان ما همه سابقه بازی کردن در تیم ملی و دیدارهای باتماشاگر زیاد، را دارند و برای‌شان چندان فرقی نمی‌کند این مسابقه بدون تماشاگر باشد یا باتماشاگر. آنها به خاطر سوابق ملی‌شان، اتفاقا بازی با تماشاگر را دوست دارند.
مدیرعامل گیتی‌پسند با اشاره به نامه این باشگاه به افتخاری، تصریح کرد:‌ در این نامه نوشته‌ایم که اگر قرار به تکرار اتفاقات همیشگی در دیدار ما و منصوری در قرچک باشد، اصلا این بازی را شروع نمی‌کنیم که بخواهیم وسط کار، از ادامه بازی کناره‌گیری کنیم و بعدا کمیته مسابقات، بازی را سه بر صفر به نفع آنها اعلام کند. حتی اگر شاهد این مشکلات در نیمه اول باشیم، نیمه دوم را استارت نمی‌زنیم.