به گزارش پایگاه خبری باشگاه محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص دیدار با دبیری تبریز گفت : اول از میزبانی خوب تیم دبیری تشکر و قدردانی می کنم همانطور که قبلا نیز گفتم دو باشگاه ارتباط خوبی با هم دارند و دوستان دبیری میزبانی خوب ما را در بازی رفت در اصفهان تلافی کردند دوم اینکه تشکر ویژه ای از کادر فنی و بازیکنان گیتی پسند داریم که الحق و الانصاف بازی زیبا و تماشاگر پسندی را در زمین دبیری به نمایش گذاشتند.
عراقی زاده افزود: باشگاه گیتی پسند امسال به دنبال قهرمانی در فوتسال نیست و هدف ما بیشتر نشان دادن بازیهای جذاب از فوتسال ناب ایرانی است که تا اینجای کار نیز به این هدف رسیده ایم و با عملکرد خوب محمد کشاورز و یارانش مواجه شده ایم.
قائم مقام گیتی پسند در ادامه در خصوص دیدار با فرش آرا گفت : فرش آرا تیم خوبیست و با زحمات خانواده مرتضایی امسال بازی های خوبی ارائه نموده اند وامیدوارم بچه های ما با همت خود و هوش و درایت کادر فنی بازی زیبایی همچون تبریز در مشهد به نمایش بگذارند.
عراقی زاده در خصوص اتفاقات و حواشی دیدار فردوسی و تاسیسات دریایی گفت : من اطلاعات دقیقی از آنجا ندارم ولی از شنیده ها و اتفاقاتی که افتاده ابراز تاسف می کنم. وی یادآور شد در دور رفت که تیم فردوسی میزبان گیتی پسند بود میزبانی بسیار خوبی را از آنان شاهد بودیم.