به گزارش پایگاه خبری باشگاه، محمد کشاورز در گفت‌وگویی در مورد پیروزی یک بر صفر روز گذشته تیمش برابر دبیری تبریز اظهار داشت:‌ بازی خوبی بود، در بیشتر دقایق بازی، ما مسلط بودیم. اگر نخواهم بی‌انصاف باشم فکر می‌کنم باید دو سه گل دیگر هم به دبیری می‌زدیم. ضمن احترام خیلی زیادی که برای اصغری‌مقدم و تیمش قائلم، باید بگویم که ما مستحق برد در این دیدار بودیم و حتی شایستگی این را هم داشتیم که بیشتر از این گل بزنیم چون موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.
وی ادامه داد:‌ در کل بازی خوب و فیزیکی‌ای از آب درآمد. فکر می‌کنم تماشاگران هم راضی سالن را ترک کردند. بازی در زمین دبیری برگزار می‌شد و تقریبا سالن پر بود. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را از تبریز با خود به اصفهان ببریم. ما در بازی رفت باخته بودیم، انصافا در بازی قبلی هم موقعیت‌های زیادی داشتیم و حق‌مان شکست نبود. از بازی دیروز هم خیلی راضی هستم.
کشاورز که تیمش با احتساب برد سه بر صفر در دیدار انجام نشده با مقاومت البرز، اکنون در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، خاطرنشان کرد: از روز اولی که من آمدم نه باشگاه از من قهرمانی خواست و نه من هیچ جایی قول قهرمانی دادم. گرچه هیچ کسی از قهرمانی بدش نمی‌آید اما ما واقعا دنبال قهرمانی نیستیم و فقط می‌خواهیم خوب بازی کنیم.