در دومین همایش ورزش خانوادگی گروه صنایع گیتی پسند در سال 93، خانواده کارکنان کارخانه های مونا پلیمر، آذین لوله و نوین اتصال در برنامه های تدارک دیده در دومین صبح جمعه ویژه ورزش خانوادگی گروه حضوری پر شور و نشاط آفرین داشتند.
به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، سالن شهدای مخابرات در صبح روز جمعه دوازدهم دی ماه باز هم رنگ و بوی گیتی پسند به خود گرفت، کارکنان و خانواده محترم همکارانمان در کارخانه های آذین لوله، مونا پلیمر و نوین اتصال پردیس گسترش در یک صبح زمستانی به ورزشگاه مخابرات آمدند تا از برنامه های درنظر گرفته شده باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی پسند در این روز بهره گیرند.
این همایش ورزشی و خانوادگی با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی آغاز شد.
آقای مهندس زمانی به نمایندگی از مدیران سه مجموعه گروه که مخاطب این همایش ورزشی بود، سخنران پیش از برنامه بود.
وی با تقدیر و تشکر از زحمات باشگاه در شروع فعالیت های جدی ورزش همگانی اظهار داشت: حضور کارکنان و خانواده آنان در این روز تعطیل صبحگاهی، نشان از همیت و خواست آنان در تقویت این بعد از زندگی اجتماعی است که با توجه به دور جدید فعالیت های باشگاه در بعد ورزش همگانی انتظار داریم این برنامه ها همچنان تداوم یابد و ما نیز باید در برگزاری چنین برنامه هایی پیگیر باشیم.
وی ادامه داد: از کارکنان و خانواده محترم گروه انتظار داریم در برنامه هایی که باشگاه برای سلامت جسم و روح آنان در نظر می گیرد حضوری فعال داشته باشند.
و اما آقای عنایت ا... معشوری مسئول ورزش همگانی باشگاه گیتی پسند اجرا کننده مسابقه های مختلف ورزشی و تفریحی بود.
در این همایش برای فرزندان زیر 6 سال، دختران و پسران 6 تا 12 سال (به صورت مجزا)، همکاران مجرد، پدران و پسران و مادران و دختران برنامه ها و مسابقات ورزشی مختلف اجرا شد.
مسابقه پرتاب موشک نیز آخرین مسابقه ای بود که درهمایش ورزش خانوادگی گیتی پسند به اجرا در آمد.در این میان برخی از خانواده ها با ابتکار و سلیقه خود، موشک هایی در منزل تهیه و به محل همایش آورده بودند که زیبایی موشک ها نیز در این بخش دارای امتیاز بود.
در این مراسم به اغلب افراد شرکت کننده در همایش جوایزی به رسم یادبود اهدا شد، در این میان کودکان با حضور پر شورشان گرمابخش همایش ورزشی خانوادگی بودند.
پایان بخش مراسم نیز قرائت دعای فرج ظهور آقا امام زمان (عج) بود.
شایان ذکر است همایش ورزش خانوادگی گروه صنایع گیتی پسند برای سایر همکاران کارخانجات همچنین دفتر اصفهان از دو هفته دیگر در دستور کار قرار می گیرد که جزییات ان متعاقبا اعلام خواهد شد.
گزارش تصویری همایش ورزش خانوادگی گروه صنایع گیتی پسند که در این هفته به کارخانه های مونا پلیمر، آذین لوله و نوین اتصال پردیس گسترش اختصاص داشت را در زیر می توانید مشاهده نمایید:

گزارش تصویری همایش ورزش خانوادگی گروه صنایع گیتی پسند- کارخانه های مونا پلیمر، آذین لوله و نوین اتصال -بخش اول

گزارش تصویری همایش ورزش خانوادگی گروه صنایع گیتی پسند-کارخانه های مونا پلیمر، آذین لوله و نوین اتصال-بخش دوم

منبع: خانه خبر گیتی پسند