به گزارش پایگاه خبری باشگاه و اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری- رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: نشست امروز با حضور صادقی- مدیر شبکه ورزش و غفاری- معاون ایشان به همراه نمایندگان باشگاه های شهید منصوری و گیتی پسند و همچنین حضور دکتر هاشمیان با بررسی موضوعات مربوط به پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر و مبارزه با دوپینگ انجام شد.
وی افزود: پس از بررسی مشکلات و ارائه نقطه نظرات میان مسئولین شبکه ورزش و نمایندگان باشگاه های لیگ برتر و ایجاد تعامل میان آنان، مقرر شد پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از جام جهانی کوچک، براساس برنامه و اولویت هایی که ما تعیین می کنیم، شبکه ورزش اقدام به پخش مسابقات لیگ برتر فوتسال کند. همچنین مقرر شد تا باشگاه ها برای تأمین هزینه های خود، بحث اسپانسرینگ را پیگیری کنند. بر این اساس سازمان لیگ می بایست از این فرصت استفاده کرده و پیگیری های لازم را در راستای تحقق این موضوع انجام دهد.
افتخاری در ادامه صحبت های خود گفت: موضوع مهم دیگری که در این نشست به آن پرداخته شد، مسئله مبارزه با دوپینگ بود که دکتر هاشمیان تأکید داشتن که استفاده از دستگاه شوک قلبی الزامی است و از این پس در راستای سالم سازی و سلامت بازیکنان فوتسال، پزشکان آموزش دیده با معرفی از سوی کمیته پزشکی در تمرینات حضور خواهند داشت. البته این مسئله قبلاً نیز مطرح شده بود و امروز بر اجرای این دستورالعمل تأکیدات لازم انجام شد و مقرر شد تا دستورات مجدداً به باشگاه ها ابلاغ شود.