به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، تیم فوتسال گیتی پسند که از روز چهارشنبه هفته گذشته اردوی خود را در مشهد مقدس برپا کرده در سه بازی تدارکاتی به مصاف حریفان مشهدی خود رفت تا به آمادگی لازم جهت حضور در مسابقات لیگ برتر برسد . شاگردان محمد کشاورز در این اردو در جوار حرم رضوی نقطه ضعف و قوت های خود در مقابل تیم های لیگ برتری و آماده این روزهای فوتبال مشهد مقدس محک زدند تا با آمادگی کامل راهی لیگ برتر فوتسال ایران شوند.
محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند که به همراه این تیم در اردوی مشهد به سر می برد در گفت و گو با ما با اشاره به دوران بدنسازی پرفشار تیم فوتسال خاطر نشان کرد این اردو صرفا جهت بالا بردن شرایط معنوی و دست یافتن شرایط ایده آل برای حضور در لیگ برتر بود و طبق برنامه ریزی موجود به تمرینات خود ادامه می دهند و امیدواریم تا شروع مسابقات لیگ به آمادگی کامل برسیم.
خاطر نشان می گردد تیم فوتسال گیتی پسند عصر روز یکشنبه مشهد را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد و از روز دوشنبه تمرینات خود را در سالن مخابرات اصفهان پیگیری می کنند و روز پنجشنبه ششم شهریور در دیدار خیرخواهانه به مصاف تیم منتخب نجف آباد خواهد رفت و  از مرتضی شکرانه داور فوتسال کشورمان که در بستر بیماری است تجلیل خواهد کرد.