به گزارش سایت باشگاه محمد کشاورز در گفتگویی بعد از در اختیار گرفتن مسئوليت فنی تيم فوتسال گيتي‌پسند در ليگ 93 اظهار داشت: اين قضيه در گذشته هم گهگداري مطرح مي‌شد اما پيشنهاد رسمي، شب گذشته بود که با من در ميان گذاشته شد. اين تصميم هيات‌مديره باشگاه بود که مرا به عنوان سرمربي انتخاب کردند، من هم ديدم شرايط باشگاه طوري است که بايد کمک کرد و يک ماه هم بيشتر به آغاز ليگ برتر باقي نمانده است.
وي در مورد مربيان سرشناسي که از آنها به عنوان سرمربي فصل آينده نماينده اصفهان نام برده مي‌شد،‌ گفت: همه گزينه‌ها مربيان خوب و بزرگي بودند اما تصميم باشگاه اين بود که مسئوليت را به من بسپارند.
کشاورز در پاسخ به اين سوال که آيا قصد بازي کردن براي گيتي‌پسند هم دارد،‌ تاکيد کرد: بله حتما، من اين فصل به عنوان مربي - بازيکن در کنار تيم خواهم بود. تا هر وقتي که بتوانم حتما بازي خواهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: نه هيات‌مديره حرفي از توقع قهرماني زده و نه من قول قهرماني داده‌ام باشگاه فقط مي‌خواهد کار را جلو ببرم. کار سخت است و خيلي هم وقت نداريم. ولی من بايد تمام تلاشم را برای موفقیت گیتی پسند بکنم و قطعا هر کاري از دستم برآيد، انجام مي‌دهم.
وي در خصوص اينکه قرار است چه بازيکناني به اين تيم اضافه شوند، گفت: چون تازه اين مسئوليت را به عهده گرفته‌ام، هنوز در اين‌باره تصميم نهايي گرفته نشده است