به گزارش سایت باشگاه، جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار شد که در این جلسه در مورد به تعویق انداختن تاریخ لیگ برتر بحث شد که اعضای هیئت رئیسه نامه موافقت 13 باشگاه را به همراه داشتند.
بدین ترتیب رئیسه کمیته فوتسال اعلام کرد پس از هماهنگی برنامه ها، اردوها و تورنمنت‌های تیم ملی می‌توان لیگ برتر را یک ماه به تعویق انداخت یعنی تا تاریخ 13 شهریور. تا پس از جام باشگاه‌های آسیا و با حضور تیم دبیری تبریز و آمادگی کامل باشگاه‌های دیگر لیگ ایده‌آلی را شروع کنیم.
دیگر بحث اعضای هیئت رئیسه در خصوص مبلغ ورودی تیم‌ها به لیگ برتر بود که برخی از تیم‌ها هنوز مبلغی پرداخت نکرده‌اند و به همین جهت افتخاری اعلام کرد هر یک از باشگاه‌های بدهکار اگر تا زمان شروع لیگ برتر تسویه نکنند نمی‌توانند در این دوره از مسابقات حضور داشته باشند.
صحبت دیگری که اعضا مطرح کردند درباره برگزاری مسابقه بین قهرمان جام حذفی و لیگ برتر بود که قرار شد باتصویب هیئت رئیسه اوایل سال آینده برگزار شود.
افتخاری اعلام کرد بنا به مصوبه هیئت رئیسه قرار بود مسابقات لیگ برتر فوتسال 16 مرداد آغاز شود به همین دلیل در مراسم قرعه‌کشی با وجود اصرار تیم‌ها نمی‌توانستم در تاریخ اعلام شده تغییری ایجاد کنم اما امروز اعضا به دلیل اصرار 13 نماینده باشگاه‌ها این امر صورت گرفت و بازی‌های لیگ برتر از تاریخ 13 شهریور آغاز خواهد شد.