رییس هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان از تصمیم قاطع اعضای هیات مدیره برای ادامه فعالیت تیم فوتسال این باشگاه در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر خبر داد و تاکید کرد با قدرت و مانند سال‌های گذشته تنها برای کسب عنوان قهرمانی پا به این رقابت‌ها خواهیم گذاشت.
علیرضا جنتی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر که تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با قدرت به حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر ادامه خواهد داد، اظهار کرد: در آخرین جلسه هیات مدیره صحبت زیادی در این باره صورت گرفت اما در نهایت با تصمیم قاطع اعضای هیات مدیره بنا شد با تمام توان کماکان در لیگ برتر حضور داشته باشیم و همانند سال‌های گذشته تنها برای کسب قهرمانی پا به این رقابت‌ها خواهیم گذاشت. البته قصد داریم دست به بومی‌سازی بزنیم و 70 درصد تیم را از بازیکنان با آتیه اصفهانی تشکیل دهیم.
مالک باشگاه گیتی‌پسند درباره گزینه‌های مربیگری این تیم برای فصل آینده نیز خاطرنشان کرد: سه - چهار گزینه مربیگری برای فصل آینده در نظر داریم که یکی از آنها نیز خارجی و مدیر عامل باشگاه در حال رایزنی با آنهاست. البته از رضا لک مربی فصل پیش‌مان نیز برنامه خواهیم گرفت اما احتمال ماندن او در تیم ضعیف است. با آمدن مربی جدید درباره استخدام و یا تسویه حساب با برخی از بازیکنان نیز با نظر سرمربی اقدام خواهیم کرد اما قصد داریم با یک تیم کامل و قدرتمند پا به لیگ برتر بگذاریم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا از سرمایه‌گذاری در فوتسال و فوتبال راضی هست، اظهار کرد: متاسفانه سرمایه‌گذاری حتی در تیم‌های فوتبال لیگ برتری همانند کشورهای دیگر به صرفه نیست. امیدوارم مسئولان بیشتر به این موضوع توجه کنند و موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فوتسال و فوتبال را برطرف کنند. اگر مسابقات فوتسال لیگ برتر از طریق تلویزیون پخش زنده شود، مطمئنا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی رغبت بیشتری در جهت سرمایه‌گذاری در فوتسال پیدا خواهند کرد و مقداری از هزینه‌هایشان با گرفتن تبلیغات دور زمین جبران خواهد شد.
جنتی تصریح کرد: البته هدف اصلی ما از سرمایه‌گذاری در ورزش تشویق و ورود جوانان به سمت ورزش و دوری از انجام کارهای ناشایست است و همین که تعداد زیادی از جوانان به واسطه وجود این تیم به ورزشگاه می‌آیند و به سمت ورزش کشیده می‌شوند برای ما کافی است؛ چرا که ثواب این کار برای ما مانند ساختن مدرسه نزد خداوند است. فوتسال ایران جزو ده تیم اول دنیاست و واقعا حیف است که با بی توجهی این سرمایه عظیم استعداد در بین جوانان ایرانی با بی‌توجهی‌ها از بین برود. امیدوارم مسئولان به قول‌های خود در قبال فوتسال پایبند باشند و به آن توجه ویژه‌ای کنند.
منبع ایسنا