محمد کشاورز بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند به حواشی به وجود آمده برای گیتی پسند و وی پاسخ داد و در اظهار نظری حرفه ای عنوان کرد که در اصفهان قرار نیست همه او را دوست داشته باشند.

به گزارش واحد خبر باشگاه صنایع گیتی پسند، محمد کشاورز در خصوص تصمیم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و کنار گذاشته شدن از ترکیب تیم ملی از سوی خسوس کاندلاس گفت: این اتفاق بالاخره افتاده است و ما هم بازیکنیم و در اختیار باشگاه قرار داریم، باشگاه است که در مورد ما تصمیم می گیرد، ما به عنوان ملی پوشان فوتسال ایران دوست داریم به تیم ملی خدمت کنیم اما باید ببینیم تصمیم باشگاه چیست و آنها برای ما چه می‌خواهند؟

وی ادامه داد: بهتر بود بین باشگاه و فدراسیون تعامل بیشتری برقرار می شد، ما کاری نمی توانیم انجام بدهیم جز اینکه منتظر حل شدن این مساله باشیم.

کشاورز با بیان اینکه در این قضیه گیتی پسند به دنبال لج بازی نیست گفت: این طبیعی است که باشگاه به دنبال منافع خود باشد، آنها پیشنهاداتشان را در قالب نامه به فدراسیون ارسال کردند و راجع به این مساله مشکلات و دغدغه های خود را عنوان کردند، فکر نمی‌کنم قصد باشگاه ایستادن جلوی تیم ملی باشد، به هر حال چند بازیکن تیم مصدوم هستند و این حق طبیعی باشگاه است که بخواهد از تشدید این اوضاع جلوگیری کند.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص اتفاقات اخیر در جریان مسابقات این تیم در اصفهان و شعار تماشاگران علیه وی گفت: چند سالی است در اصفهان باز می کنم، همیشه اصفهانی ها و هواداران فوتسال به من لطف داشته اند و من را مورد حمایت قرار داده اند، فکر می کنم عده کمی هستند که معترض‌اند و این موضوع عمومیت ندارد، البته این را هم باید بگویم که قرار نیست همه من را دوست داشته باشند.