به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، گیتی پسند از ساعت ۱۵ دقیقه در اصفهان میزبان اهورا بهبهان بود که در نهایت، شاگردان شمسایی ده بر یک به پیروزی رسیدند.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های گیتی پسند و اهورا بهبهان

ورزشگاه: پیروزی، اصفهان

گل‌ها: قدرت بهادری (دقیقه ۴- برای گیتی پسند) - سعید احمد عباسی (دقیقه ۵، ۳۳ و ۳۴- برای گیتی پسند) - شفیعی (دقیقه ۱۴ و ۳۶- برای گیتی پسند) - مهران رضا پور (دقیقه ۳۱ - برای گیتی پسند) - میلاد یوسفی فر (دقیقه ۳۷) - اصغر سنگ سفیدی (دقیقه ۳۹- برای گیتی پسند)

اخطار: مسعود یوسفی (دقیقه ۲۶ - از گیتی پسند) - سروش احمدنیا (دقیقه ۳۰- از گیتی پسند) - سعید احمد عباسی (دقیقه ۳۴ - از گیتی پسند)

اخراج:

گیتی پسند اصفهان: قدرت بهادری، سعید احمد عباسی، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، فرهاد توکلی، محمدرضا سنگ سفیدی، مسعود یوسف، علی اصغر حسن زاده، مهدی مصطفایی، مهران رضاپور، مهدی مهدی خانی، بهزاد رسولی، مجتبی امیرخانی و سروش احمدنیا

سرمربی: وحید شمسایی

شرح بازی:
نیمه نخست را شاگردان شمسایی بهتر آغاز کرده و در بیشتر دقایق مالک توپ و میدان بودند.

آنها خیلی سریع با گلزنی بهادری و احمد عباسی پیش افتادند. در ادامه اهورا تلاش کرد تا نتیجه را جبران کند اما سیوهای سپهر محمدی این فرصت را از آنها گرفت تا نه تنها اختلاف را کم نکرده، بلکه شفیعی سومین گل را وارد دروازه آنها کرد.

نیمه دوم را اهورا را بهتر آغاز کرد و با پرس بازیکنان حریف به دنبال کاهش اختلاف بود. با این حال با آغاز ده دقیقه پایانی دوباره همه چیز به سود شاگردان شمسایی چرخید تا با زدن ۶ گل دیگر حریف را تحقیر کنند.

هر چند میلاد یوسفی فر در دقایق پایانی یکی از گل‌های خورده را جبران رد اما اختلاف و درگیری لفظی مربی اهورا با کاپیتان و گلر نخست این تیم حکایت از حواشی فراوان نیمکت بهبهان داشت.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۳- همکاری بازیکنان اهورا توسط محمدی ناکام ماند.
دقیقه ۲۵- وحید شفیعی که پشت به دروازه و مدافف اهورا صاحب توپ با چرخشی دیدنی توپ را به تور دروازه چسباند.
دقیقه ۳۱- خروج اشتباه گلر اهورا باعث شد تا مهران رضا پور دروازه خالی را بگشاید.
دقیقه ۳۳- حرکت تیمی یاران گیتی پسند باعث شد تا عباسی در موقعیت تک به تک موفق به گلزنی شد.
دقیقه ۳۴- عباسی موفق شد هتریک خود را تکمیل کرده و برای سومین بار گلزنی کند.
دقیقه ۳۶ - پس از چند رفت و برگشت و شوت بازیکنان گیتی در آستانه دروازه با پا شفیعی خورد و وارد دروازه نشد اما استپ و ضربه او این گل تیمی را به نام او نوشت.
دقیقه ۳۷- ضربه میلاد یوسفی فر به طاق تیر دورتر دروازه بالاخره سپهر محمدی را مغلوب کرد تا اهورا یکی از گل‌های خورده را جبران کند.
دقیقه ۳۹- اصغر سنگ سفیدی نیز با شوت محکمی، دهمین گل شاگردان شمسایی را به ثبت رساند.

نکات ویژه:

* محمد شبانی، کاپیتان اهورا در آخرین دقایق و در شرایطی که تعویض شده بود به کادر معترض بود که توسط اعضا تیم پیش از پایان مسابقه به رختکن رفت.

* فیروز فخری خیاوی، گلر نخست اهورا پس از اشتباه روی دریافت گل ششمین گل خود، با نظر سرمربی تعویض شد. این دروزابان که از تعویض خود ناراضی بود از نیمکت تیم فاصله گرفته بود و حتی با درخواست کادرفنی از او که به نیمکت بیاید و در غیر این صورت داور به این بازیکن اخطار می‌دهد را نپذیرفت. فخری خیاوی معتقد بود نباید تعویض می شده و حتی با مربی اول این تیم نیز جدال لفظی پیدا کرد.