محمد هاشم‌زاده پس از شکست سنگین تیمش مقابل مقاومت البرز در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم مقاومت بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و دروازه‌بان این تیم فرصت‌های بسیار خوبی از تیم ما مهار کرد و متأسفانه بازیکنان ما نیز از فرصت‌هایی که ایجاد کردیم استفاده لازم را نبردند.

وی تصریح کرد: اگر فیلم بازی را بازبینی کرده و گل‌های دیدار را حذف کنیم نمی‌توان به هیچ عنوان پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای از این دیدار داشت. به تیم مقاومت تبریک می‌گویم و گیتی‌پسند در این دیدار تنبیه شد.

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند بیان کرد: زمانی که از فرصت‌های یک دیدار استفاده نکنیم، بهترین تیم دنیا هم که باشیم شکست می‌خوریم. باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم، در غیر این صورت این نتایج دوباره تکرار می‌شود.

بیشتر بخوانید
هاشم‌زاده درباره گلی که گیتی‌پسند در ابتدای این مسابقه دریافت کرد، گفت: در فوتسال ممکن است در ثانیه‌های ابتدایی دیدارها گل دریافت کنیم. در این دیدار 3 موقعیت مقابل دروازه خالی را هدر دادیم و این مشکل باید حل شود.

وی درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل منصوری قرچک گفت: لیگ امسال به گونه‌ای است که نتایج آن غیر قابل پیش‌بینی است. همه تیم‌ها با تمام توان مقابل گیتی‌پسند ظاهر می‌شوند و آن تیمی که تلاش بیشتری کند برنده دیدارها است. باید نهایت تلاش خود را به کار ببندیم تا در دیدارهای پیش رو پیروز میدان شویم