حمید بی غم در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اعلام زمان برنامه نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال و دیدار این تیم با سن ایچ ساوه گفت: خوشبختانه ما زیاد تمرینات را تعطیل نکردیم و بعد از ۱۰ روز از آخرین بازی، مجددا کار را از سر گرفتیم. دروازه بان برزیلی ما هم از روز بیست و سوم بهمن به تمرین اضافه شده و چند روزی است که با نفرات کامل تمرین می کنیم.

وی ادامه داد: سن ایچ تیم یک دستی دارد و دفاع را منطقه ای انجام می دهد. قطعا سن ایچ منتظر اشتباه تیم ما می ماند ولی امیدوارم بازی خوب و بدون حاشیه ای باشد. نتیجه مسابقه غیر قابل پیش بینی است. هر دو تیم برای سه امتیاز تلاش می کنند ولی شانس هر تیمی در این مرحله ۵۰ درصد است. در دنیا نمی توان هیچ تیمی را از پیش برنده دانست.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره به تعویق افتادن مسابقات جام ملت های آسیا و احتمال انتقال آن به کشور تایلند هم تصریح کرد: فکر می کنم این تعویق مسابقات هم برای باشگاه ها و هم برای تیم ملی خوب شد چرا که با اتمام لیگ، ملی پوشان با خیال راحت به تیم ملی می روند. مهم این است که بعد از پایان لیگ سرمربی تیم ملی زمان کافی در اختیار داشته باشد. درباره احتمال انتقال مسابقات به تایلند هم باید بگویم هرچند این تیم یکی از حریفان دور گروهی ما است ولی در حد و اندازه ای نیست که بخواهد برای ایران مشکل ساز شود چون این تیم فوتسال بازی می کند و دنبال دفاع و ضدحمله نیست.

بی غم در پایان صحبت هایش خواهان نظارت بیشتر بر مسابقات باقیمانده لیگ شد و گفت: به نظرم نظارت در فوتسال کم است و امسال بعد از تقریبا هر مسابقه، همه معترض بودند. لیگ ما درگیری زیاد داشت بخصوص در چند بازی آخر. پیشنهادم این است که کمیته انضباطی مقابل هر نیمکت یک دوربین بگذارد و همه چیز را به راحتی رصد کند. نزدیک به ۷۰ درصد تنش ها در لیگ، از نیمکت ها شروع می شود. اگر دوربین بگذارند، می توانند جلوی خیلی از درگیری ها را بگیرند.