سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه در مورد دیدار با گیتی پسند اصفهان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشور، گفت: با اینکه حریف، تیمی قدرتمند و پرمهره محسوب می شود اما باور داریم که این تیم شکست ناپذیر نیست و می توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

«جواد اصغری مقدم» به ایرنا گفت: سن ایچ در این رویارویی هرگز از پیش بازنده نیست و همه تلاش خود را به خصوص در دیداری که میزبان هستیم، به کار خواهیم گرفت تا با حمایت هواداران نتیجه مناسبی از نظر تفاضل گل کسب کنیم و در بازی برگشت هم با تدابیر مناسب در نهایت راهی مرحله فینال شویم.

وی افزود: برای هر بازی برنامه خاصی داریم و سیستم و تاکتیک ما برای دیدار با گیتی پسند که از تیم‌های بزرگ و ریشه دار فوتسال کشور است با دیدار فرش آرا قطعا متفاوت است.

سرمربی سن ایچ ساوه در مورد راهیابی این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال،گفت: دیدار با فرش آرا مشهد به این دلیل که در خارج از خانه برگزار شد و جو سالن به نفع حریف بود بر ما بسیار سخت گذشت اما بازیکنان بسیار باغیرت ظاهر شدند و نتیجه لازم را کسب کردند.

وی افزود: در بازی اول با وجود موقعیت های زیاد گلزنی به دلیل خستگی بازیکنان نتوانستیم به هدفمان برسیم اما در دیدار سوم تمام توان و تلاش خود را به کار گرفتیم که برنده شویم و تا ثانیه های آخر هم ناامید نشدیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و در نهایت در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدیم.

وی گفت: صعود به مرحله بعد رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران و حضور در جمع چهار تیم برتر کار بسیار بزرگی بود که این موفقیت را مرهون حمایت هواداران، مجموعه سن ایچ، مدیرعامل و بازیکنان هستیم.

اصغری مقدم گفت: دعوت سه بازیکن سن ایچ به تیم ملی فوتسال بزرگسالان و ۲ بازیکن دیگر این تیم به تیم ملی جوانان نشان از کیفیت بالای بازیکنان تیم ساوه دارد.

وی در مورد احتمال محرومیت علی مروتی بازیکن کلیدی و ساوجی این تیم برای دیدار نخست با گیتی پسند، گفت: این بازیکن ۲ اخطاره است و منعی برای حضور در مسابقه ندارد.