یعقوب مراقی پس از بازی تیمش برابر گیتی‌پسند اظهار کرد: بازی بسیار خوب و سنگینی بود. گلایه دارم از کمیته داوران که این بازی حساس را به داوران بی‌تجربه داده‌اند که تحت تاثیر بازیکنان قرار دارند. تیم گیتی‌پسند بهتر بازی کرد و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: ناظر بازی ۴۰ دقیقه به تیم ما فشار آورد و به بازیکنان ما امر و نهی می‌کرد. بازیکن ما را تهدید می‌کند که تا آخر فصل محروم شود. درست نیست که داور سر تیم ما را ببرد.
 مراقی افزود: داور بی‌دلیل به بازیکن ما کارت قرمز داد و قانون است که پس از ضربه به سر بازی متوقف شود اما این اتفاق رخ نمی‌دهد.
وی ادامه داد: بخاطر بازیکنانم تحت تاثیر جو قرار نگیرند دستور دادم که بازیکنان به رختکن بروند و قصد نداشتیم که بازی نکنیم. حفاری باشگاه اخلاق‌مداری است و برای آرامش تیم بازیکنان را از زمین خارج کردم.
مراقی در رابطه با عدم آرامش روی نیمکت تیمش افزود: این موضوع را قبول دارم اما باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است که بازیکن عصبی شده است. داور به حدی روی بازیکن کار کرد که این اتفاق افتاد و احساس می‌کنم داور به عمد این کار را انجام می‌داد.
وی ادامه داد: تا جایی که می‌دانستیم محمدنصیرلو داور بود اما اینجا آمدیم داور شخص دیگری بود و کسی به ما اطلاعی نداده بود.