به گزارش پایگاه خبری باشگاه، عصر امروز محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه با حضور در تمرین تیم فوتسال نوجوانان از نزدیک از مراحل آماده سازی این تیم با خبر شد
در نشستی که با حضور مدیران باشگاه و بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال نوجوانان قبل از تمرین برگزار شد. در ابتدا عماد طورانی سرمربی تیم نوجوانان از مراحل آماده سازی تیم گفت و از تیم ها و مربیان دیگر تیم های اصفهانی گلایه کرد که بازیکنان مد نظر ایشان را در اختیار نماینده اصفهان در لیگ برتر قرار نداده اند.
وی یادآور شد: از سال گذشته تنها یک بازیکن در جمع ما حضور دارد و دیگر بازیکنان شرایط سنی نوجوانان را دیگر نداشتند و با تست گیری و گزینش بازیکنان مستعد تیم خود را برای حضور در لیگ برتر فوتسال نوجوانان آماده کردیم.
در ادامه ابراهیم قلی آبادی سرپرست تیم ضمن قدردانی از مدیران باشگاه به جهت توجه ویژه به تیم های پایه از بازیکنان آینده های فوتسال اصفهان نام برد.
در ادامه محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گفت : اگر تیم های اصفهانی با باشگاه گیتی پسند همکاری می کردند باید تعجب می کرد چراکه متاسفانه در رشته فوتسال و در شهر اصفهان همکاری مناسبی با نماینده های لیگ برتری نمی شود و شاید می توان بهترین توجیه آنان را ادعای حضور این بزرگوران در جمع ما دانست و مطمئنا تمام بازیکنان و کادر فنی دیگر تیم ها آرزوی حضور در گیتی پسند به عنوان برند فوتسال ایران را دارند.
وی در ادامه با ابراز اطمینان کامل از بازیکنان و کادر فنی تیم نوجوانان گفت : هر هفته پیگیر وضعیت تیم بودم و با شناختی که از شما جوانان دارم مطمئن هستم در لیگ پیش رو بهترین نتایج را رغم خواهید زد.
عراقی زاده در پایان یادآور شد مطمئن باشید سال آینده نیز این فرصت را به کادر فنی و بازیکنان خواهیم داد که این تیم نوجوانان را به بهترین شکل ممکن روانه مسابقات کنند.
در پایان این نشست قائم مقام باشگاه گیتی پسند با اهداء جوایزی از بازیکنان و کادر فنی و همچنین حمزه یوسفی سرمربی فصل پیش تجلیل کرد.