حمید بی‌غم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: خوشبختانه شرایط در باشگاه خوب است و ما از روز گذشته شروع به تست‌گیری از بازیکنان کردیم و طبق هماهنگی کادر فنی قرار است از اول خرداد تمرینات اصلی خود را با همه بازیکنان شروع کنیم.

بی‌‌غم در پاسخ به سوالی که آیا باشگاه بازیکنان مدنظر شما را جذب کرده، گفت:‌ بله و هیچ مشکلی از لحاظ جذب بازیکن نداشتیم. هر بازیکنی که نیاز بوده را باشگاه جذب کرده است. باشگاه گیتی پسند یک باشگاه خصوصی است و بودجه ما محدود و این بودجه باید در ابتدای سال در هیئت مدیره تصویب شود و ما بر اساس این بودجه بازیکنان خود را جذب کنیم و ما نمی‌توانیم مثل باشگاه‌های دولتی هزینه و هر بازیکنی را جذب کنیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که آیا باشگاه قصد جذب بازیکن خارجی دارد یا نه، گفت:‌خیر، با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی کشور و وضعیت دلار، فکر نمی‌کنم که باشگاه بتواند بازیکن خارجی جذب کند و من درحال حاضر نیازی به جذب بازیکن خارجی نمی‌بینم و بازیکنان این تیم چه از نظر تکنیکی و چه جسمانی و... آماده سرحال هستند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد حواشی این روزها که باشگاه گیتی‌پسند و مس مدعی همدیگرند که هریک بازیکن باشگاه دیگری را جذب می‌کنند، گفت:‌ هر بازیکنی اختیار خودش را دارد و تا زمانی که قرارداد با باشگاه دارند برای جذب آنها باید با باشگاه‌ها مذاکره کنیم، حالا چه باشگاه مس باشد چه گیتی پستد و یا حفاری و... باشد وقتی هم که بازیکنی با باشگاهی قرارداد ندارد بازیکن آزاد محسوب می‌شود و هیچ کسی هم نمی‌تواند جلو قرارداد آنها را با باشگاهی بگیرد. سنگ‌ سفیدی و احمدی دو بازیکن آزاد بودند که با تیم مس قرارداد نداشتند و ما توانستیم آنها را جذب کنیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که آیا شما قول قهرمانی می‌دهید، گفت: این منطقی نیست که از همین ابتدا بگوییم قهرمان می‌شویم اما تمام سعی و تلاش من و باشگاه این است که در کنار یک کار سالم و دور از حواشی بتوانیم بهترین عملکرد و نتیجه داشته باشیم.

بی‌غم همچنین در رابطه با جدایی جاوید از باشگاه گیتی‌پسند گفت: من خودم خواهان ماندن جاوید در گیتی‌پسند بودم، اما وی علاقه خاصی به شجری و اولادقباد داشتند و دوست داشت که هر ۳ در طول فصل در یک تیم و در کنار هم بازی کنند و این موضوعی بود که جاوید از باشگاه گیتی‌پسند جدا شد.

وی در پایان گفت: در همین جا از مدیریت باشگاه تشکر قدردانی دارم که توانستند بازیکنان مدنظر من را جذب کنند و امیدوارم بتوانیم با بازی‌های خوب و منطقی در طول فصل بهترین نتایج را برای مردم خوب اصفهان کسب کنیم.