به گزارش پایگاه خبری باشگاه، رضا لک در خصوص دیدار دوم تیمش در مرحله ی پلی آف مقابل مقاومت البرز به خبرنگار ما گفت: مرحله ی پلی آف شرایط خاص خودش را دارد و قطعاََ بازی سختی پیش رو خواهیم داشت، مقاومت تیم بسیار خوبیست. درست است که در بازی اول پیروز میدان بودیم اما بازی خوبی از آنها شاهد بودیم و این بازی به مراتب سخت تر خواهد بود چرا که مقاومت چیزی برای از دست دادن ندارد و بازی سختی در البرز خواهیم داشت اما خدا را شکر تمرینات خوبی انجام دادیم و با توجه به توانمندی و تجربه ی بازیکنانم امیدوارم پیروز میدان باشیم تا کار به بازی سوم کشیده نشود.

وی در رابطه با مصدومیت بازیکنانش چنین اظهار داشت: دو سه تن از بازیکنانمان مصدوم هستند که مصدومیتشان به هفته های اخیر باز میگردد و سعی میکنیم که به بازی برسند.

وی تاکید کرد: با توجه به فرسایشی بودن بازیها و اضافه شدن پلی آف و اینکه تعداد ملی پوشان تیممان زیاد است و حضور آنها در اردوهای تیم ملی و بازیهای تیم ملی الزامیست، مصدومیت بازیکنانمان طبیعی است اما کادر پزشکی ما خیلی تلاش میکند تا بازی به بازی، بازیکنان را به شرایط بازی برسانند که در روز بازی بتوانند به ما کمک کنند.

سرمربی خوش فکر گیتی پسند در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان در حال خروج از ایران هستند فکر میکنید تا سال آینده بازیکنی باقی بماند تا لیگی برگزار شود؟ گفت: (خنده) سئوال سختی است. خدا را شکر در بحث استعداد کشور ما کشور غنی است، وقتی بازیکنان مطرح و ملی پوش ما لژیونر میشوند که تعداد آنها بیشتر از ۵ نفر نیست، پر کردن جای خالی این بازیکنان سخت است ولی بازیکنانی که در سطح پایینتری قرار دارند وقتی میروند که امسال نیز شاهد آن بودیم. جوانهای خوب و با استعدادی به جای آنها آمدند و خود را به خوبی نشان دادند و بسیار خوب عمل کردند حتی برخی از آنها به تیم ملی هم دعوت شدند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از رفتن هر بازیکنی در این شرایط، فضایی فراهم میشود برای بازیکنان دیگر که بیایند و جای آنها را بگیرند و از آنجایی که خیلی از تیمها در رده های امید و جوانان فعال هستند به رشد این بازیکنان هم کمک میشود مگر بازیکنان ملی که در سطح بالایی قرار دارند که جایگزین کردن این بازیکنان سخت است هرچند خیلی از بازیکنان به لیگهای نه چندان مطرح که از بُعد مالی غنی نیستند بعد از پایان لیگ میروند که با شروع لیگ برمیگردند و لطمه ای به سطح کِیفی لیگ نخواهد زد.

 

منبع: فوتسال 2020