به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، در قالب هفته اول دور یک چهارم نهایی مرحله‌ پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور، گیتی‌پسند اصفهان از ساعت 16 روز جمعه 5 بهمن ماه در سالن پیروزی میزبان مقاومت البرز خواهد بود.

اسماعیل کمبرسته، سجاد فتحی، حسین امیری و مسعود شفیعی تیم داوری این بازی را تشکیل خواهند داد.

با توجه به برنامه ارائه شده از سوی کمیته فوتسال، گیتی‌پسند پس از میزبانی هفته آینده مجدداً در کرج به مصاف مقاومت خواهد رفت؛ در صورت تساوی دو تیم در بازی جاری، گیتی‌پسند در قالب هفته سوم مرحله یک چهارم نهایی مجدداً در اصفهان میزبان مقاومت خواهد بود.

شرایط گیتی‌پسند برای مصاف با مقاومت البرز

سرخ‌پوشان با خلق پدیده و رکورد بیست و شش هفته‌ی لیگ برتر را با تداوم برد‌های سریالی پشت سر گذاشتند؛ شاگردان لک پس از گذشت هر هفته در لیگ برتر به آمادگی و هماهنگی بیشتری دست یافتند و به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی شناخته شدند.

گیتی‌پسند که بهترین دوران فنی خود را سپری می‌کند برای شروعی خوب و ایده‌آل در مرحله حذفی قطعاً تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا با بردی پر‌گل در اصفهان، کار آسان‌تری را در کرج در پیش داشته باشد.

گیتی‌پسند در بازی نخست مرحله پلی‌آف بدون محروم و یا مصدوم از مقاومت میزبانی خواهد کرد؛ بلو ستاره برزیلی گیتی‌پسند نیز که برای این مرحله از رقابت‌ها به خدمت گیتی‌پسند درآمده بود برای سرخ‌پوشان به میدان خواهد رفت.

با توجه به آمار دیدار‌های قبلی دو تیم، روی کاغذ گیتی‌پسند کار سختی را در اصفهان مقابل مقاومت نخواهد داشت و برای کاستن از فشار‌های بازی بعدی دو تیم قطعاً هدف گیتی‌پسند‌ها پیروزی با تفاضل گل بالا خواهد بود.

شرایط مقاومت البرز برای مصاف با گیتی‌پسند اصفهان

راه یابی مقاومت به مرحله پلی‌آف شاید یکی از دراماتیک‌ترین اتفاقات فصل جاری بود، مقاومت البرز و آذرخش بندرعباس تا هفته پایانی لیگ برتر سایه به سایه یک دیگر را تعقیب کردند و در نهایت این مقاومت بود که بلیط مرحله بعد را از آن خود کرد.

مقاومت البرز که از بازیکنان جوان و اغلب بازیکن،سرباز استفاده می‌کند تا به این جای کار به عنوان یکی از تیم‌های جوان لیگ بسیار خوب عمل کرده است؛ مقاومت‌ البرز در جنگ پایین جدول‌ها از سد حریفان خود عبور کرد تا به عنوان تیم آخر به مرحله پلی‌آف راه یابد.

طبق برنامه ارائه شده مقاومت به عنوان تیم هشتم باید با تیم نخست یعنی گیتی‌پسند بازی کند که اگر این برنامه به نحوه دیگری بود احتمال بیشتری وجود داشت که مقاومت به مراحل بالاتر سعود کند اما با توجه به آمار عملکرد این تیم شاگردان کشاورز کار بسیاری سختی را مقابل گیتی‌پسند خواهند داشت.

در طی دو دیدار گذشته گیتی‌پسند و مقاومت البرز، گیتی‌پسند در هر دو دیدار با نتایج 2 بر یک و 4 بر 3 پیروز شده است.

منبع خبرگزاری فارس