به گزارش پایگاه خبری باشگاه کارگاه توجیهی مسابقات والیبال و مرحله نهایی رشته های طناب کشی،آمادگی جسمانی،ضربات آزاد گل کوچک ،تنیس روی میز،دارت،شطرنج و پرتاب توپ بسکتبال کارکنان گروه از ساعت ۱۳:۳۰روز پنجشنبه ۸'۹'۹۷ در سالن کنفرانس شرکت آتی لوله با حضور ۱۶ نفر نمایندگان واحد های مختلف و مدیر ورزش کارکنان باشگاه برگزار گردید.در این جلسه آقای عباس ایرانپور از همکاران شرکت کیمیا جاوید که از داوران رشته والیبال می باشد،با تفسیر قوانین، موارد لازم جهت حضور هماهنگ کلیه تیمها با رعایت قوانین به روز این رشته نکات قابل توجهی برای مربیان ،سرپرستان و بازیکنان بیان داشتند. ایشان به سئوالات مختلف حاضرین نیز پاسخ لازم را ارائه نمودند.

علیرغم تصمیم نمایند گان تیمها در جلسه قرعه کشی مسابقات والیبال مبنی بر انجام مسابقات در یک گروه و انجام مسابقات به صورت دوره ایی تا تعیین رتبه های برتر این دوره از مسابقات،حاضرین در این کارگاه که شامل هشت تیم مسابقات والیبال نیز می گردید ،پیشنهاد نمودند پس از مرحله دوره ایی مسابقات  و تعیین تیمهای اول تا هشتم،چهار تیم برتر به مرحله حذفی(روز دوم)صعود و مسابقات بدین شرح تا پایان شناسایی چهار تیم نهایی در دو مرحله جدید مشارکت نمایند.

تیم اول با تیم چهارم ونیم دوم با تیم سوم مرحله دوره ایی به رقابت بپردازند.در ادامه برندگان دو مسابقه فوق به فینال بازندگان به مسابقه رده بندی راه یابند.یاد آوری می شود پنجمین دوره مسابقات والیبال کارکنان گرامی داشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران از ساعت ۱۶ روز جمعه ۹'۹'۹۷ آغاز خواهد شد.

در ادامه این کارگاه مدیر ورزش کارکنان با یاد آوری زمانبندی مرحله نهایی سایر فعالیت ها، و پس از بحث و تبادل نظر ،حاضرین شرایط سهمیه بندی و زمان  اجرای فعالیت ها ی مذکور را  به شرح زیر مصوب نمودند.

در رشته شطرنج محدودیتی جهت سهمیه حضور در مسابقات

۲-در رشته های گروهی مانند ضربه آزاد گل کوچک،پرتاب توپ بسکتبال و..که تعداد سه نفره می باشند ،هر واحد مجاز به اعزام تیمها به نسبت یک در صد کل جمعیت پرسنل خود می باشند.

۳-در رشته های انفرادی هر واحد مجاز به اعزام دو درصد از  کل پرسنل خود به مسابقات می باشند.

۴- در رشته طناب کشی هر واحد مجاز به معرفی فقط یک تیم ۱۴ نفره شامل ۱۲ بازیکن ،یک مربی و یک سرپرست می باشند.بازیکنان هر تیم برای هر کشش ۸ نفر(با وزن کل حد اکثر ۷۲۰ کیلو گرم) و۴ نفر نیز ذخیره می باشند.

۵-در رشته تنیس روی میز هر واحد فقط مجاز به معرفی یک درصد کل پرسنل خود بوده و مسابقات به صورت یک حذفی برگزار خواهد شد.

۶-در صورتی که پس از محاسبه درصد های مجاز هر واحد عدد اعشاری داشته باشد ،آن واحد مجاز خواهد بود عدد درصد مربوطه را به سمت عدد بالاتر گرد نماید.مثلا"در یک واحد جهت شرکت در مسابقات یک رشته  می شود  ۲'۱ آن واحد مجاز است دونفر اعزام نماید.

اولین فعالیت های اجرایی عمومی کارکنان گروه رشته طناب کشی می باشد که از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه 13 آذرماه به میزبانی شرکت محترم اصفهان چالاک برگزار می شود.