تیم فوتسال گیتی پسند موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی شش بر سه از سد تیم مقاومت قرچک بگذرد.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه، سرخ پوشان اصفهانی از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال و در ورزشگاه پیروزی میزبان تیم مقاومت قرچک بود که در پایان با نتیجه پرگل شش بر سه از سد این تیم گذشت.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم مقاومت در آغاز نیمه اول و در همان ثانیه های ابتدایی با گل سعید قلندری یک بر صفر از میزبان خود پیش افتاد و انتظار می رفت که بازی بسیار نزدیک و هجومی را از سوی این تیم شاهد باشیم اما حملات کوبنده و دامنه دار گیتی پسند نه تنها مقاومت قرچکی ها را بی ثمر کرد بلکه این سرخ پوشان اصفهانی بودند که با تحمیل یک شکست سنگین به این تیم شایستگی های صدرنشینی خود را به رخ کشیدند و پیروز به رختکن رفتند.

در نیمه دوم علی محمودی به کمک قرچکی ها آمد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما انگیزه بالای بازیکنان گیتی پسند به ویژه مهدی جاوید باعث شد گیتی پسند اختلاف خود را با مهمانش بیشتر کند. در دقیقه های پایانی و به لطف پاور پلی طه نعمتیان گل سوم قرچک را به ثمر رساند و تلخی این شکست سنگین را تا حدی برای خود و هم تیمی هایش کمتر کرد.

در این دیدار افشین کاظمی، محمد شجری، سعید احمدعباسی ، مهران عالیقدر و مهدی جاوید(دو) برای گیتی پسند گلزنی کردند.

تیم گیتی پسند با این پیروزی 46 امتیازی شد و با اختلاف 5 امتیازی با تیم دوم جدول علاوه بر تثبیت صدرنشینی خود در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال، به عنوان اولین تیم به مرحله پلی آف صعود کرد.