به گزارش پایگاه خبری باشگاه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با حضور علی کفاشیان، عباس ترابیان، سعید نجاریان، کریم منصوری، محمدرضا غفاری و حامد نجفی به همراه علیرضا جنتی و عراقی زاده مدیر عامل و قائم مقام باشگاه گیتی پسند شامگاه دیشب برگزار و موارد زیر به تصویب رسید:
* از تاريخ 197/8/15لغايت 97/8/24 و بمدت ١٠ روز به باشگاه هاي ليگ برتر مهلت داده شد كه نسبت به خارج کردن و اضافه نمودن يك بازيكن به شرح زیر اقدام کنند:
-در نيم فصل اول فسخ قرار داد و تسويه مالي كامل باشد
-باشگاهي كه چهار سهميه لیگ برتر خود را استفاده کرده باشد حق استفاده از بازيكن ليگ برتر را نخواهد داشت.
*مقرر گرديد چنانچه در طول مسابقاتي كه از ناحيه سازمان ليگ فوتسال برگزار مي شود بازيكني كه توسط داور اخراج مي گردد بلافاصله زمين بازي را به سمت رختكن تا اتمام مسابقه ترك كند.
*مقرر گرديد چنانچه در در طول مسابقه كه از ناحيه سازمان ليگ فوتسال برگزار مي گردد اگر كادر فني تيمي توسط داور مسابقه اخراج شود مكان مناسبي براي فرد مورد نظر توسط نماينده مشخص و اگر فرد خاطي از اخراج تمكين نکرد با هماهنگي نيروي انتظامي به رختكن هدايت خواهد شد.
* از دیگر مصوبات هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال این بود که بازيكنان و كادر فني باشگاه ها بعد از فسخ قرار داد همراه با (تسويه حساب مالي) امکان پيوستن به باشگاه های ديگر را دارند.
*باشگاه هايي كه تا 97/8/24 درخواست itc براي بازيكنان خود را اعلام کرده اند و فصل نقل و انتقالات آنها نيز سپري شده مي توانند تا تاريخ فوق به تهیه و ارسال مدارك نهايي آنها اقدام کنند.
*باشگاه هاي ليگ دسته دوم فوتسال كشور كه نقل و انتقالات آنها تا پنجشنبه 97/8/10 به اتمام رسيده بود، مي توانند جهت تكميل مدارک ساير بازيكنان و كادر فني خود تا تاريخ 97/8/24 اقدام کنند.
*بازيكنان ليگ برتر و دسته يك اميد و جوانان كه در سال ٩٧ فصل مسابقاتي خود را به پايان رساندند مي توانند در يكي از باشگاه هاي دسته دوم فوتسال كشور برابر دستور العمل نقل و انتقالات اقدام نمایند.
*از دیگر بحث های مطررح شده در نشست هیات رئیسه بحث و تبادل نظر در رابطه با پلی آف مسابقات لیگ برتر بود.