به گزارش پایگاه خبری باشگاه، اولویت صدا و سیما پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال است چه شبکه های سراسری چه استانی . در این راستا می طلبد که دبیر سازمان لیگ که متصدی ارائه برنامه مسابقات است با یک نگاه اجمالی طوری برنامه ریزی کند که لیگ فوتسال با فوتبال تداخل نداشته باشد. کاری که به سادگی فدراسیون والیبال و بسکتبال انجام می دهند و همین برنامه ریزی باعث پخش مستقیم دیدارهای لیگ والیبال و یا بسکتبال از شبکه های استانی یا سراسری است ولی متاسفانه علیرغم اعتراض تعدادی از باشگاه ها به دبیر سازمان لیگ شاهد خود محوری این دبیر در سازمان لیگ فوتسال هستیم.شنیده می شود باشگاه هایی چون گیتی پسند اصفهان،مس سونگون،شهروند ساری و فرش آرای مشهد از تداخل بازی هایشان با بازی های لیگ برتر فوتبال که مانع پخش مستقیم بازی هایشان می شود گلایه دارند.

حتی شنیده شده باشگاه گیتی پسند در جلسه ای با حضور علی کفاشیان به این نوع برنامه ریزی اعتراض نموده اند که دیدارهای گیتی پسند با سپاهان و یا ذوب آهن تداخل نداشته باشد تا این باشگاه بتواند با پرداخت هزینه پخش مستقیم دیدارهای خود را در شبکه استانی پخش تا عاشقان فوتسال در سراسر کشور بتوانند این بازیها را تماشا کنند که کفاشیان نیز این نکته را به سلیمانی تذکر داده ولی دبیر سازمان لیگ توجهی به مسائل نمی کند.

گویا دیدار هفته پانزدهم تیم های گیتی پسند و سوهان محمدسیمای قم به دلیل همزمانی با بازی سپاهان و سایپا پخش مستقیم نخواهد داشت.

در پایان امیدواریم منبعد شاهد مشورت پذیری بیشتر برای احترام به سلیقه اهالی فوتسال باشیم و با این تصمیمات غیر منطقی شاهد فرار بخش خصوصی از فوتسال نباشیم.

 

منبع پایگاه خبری فوتسال