مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند اظهار داشت: شیوه کنونی مسئولان به گونه ای است که سرمایه گذاران را از سرمایه گذاری در ورزش فراری می دهد.

علیرضا جنتی که یکشنبه شب میهمان تلفنی برنامه «همیشه با ورزش» رادیو ورزش بود در خصوص نوع حمایت هایی که بایستی از اسپانسرها برای جذب سرمایه بیشتر در ورزش صورت گیرد گفت: گروه صنایع گیتی پسند به عنوان نماد خدمت در حوزه صنعت از سال 89 وارد عرصه باشگاهداری شد و از آن زمان تا کنون همواره یکی از عناوین اول تا سوم لیگ برتر فوتسال را به خود اختصاص داده است و قهرمانی و نایب قهرمانی درآسیا را درکارنامه خود ثبت کرده اما متاسفانه در این نه سال فعالیت حمایتی از سوی مسئولان صورت نگرفته است.

 جنتی گفت: بخش خصوصی نه تنها در عرصه سرمایه گذاری در ورزش تنهاست بلکه باید برای این حضور هزینه نیز صرف کند!

وی اضافه کرد: نگرش مسئولان نه تنها حمایت کننده نیست بلکه آزار دهنده است و سرمایه گذار را نیز زیر ذره بین قرار می دهند.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند افزود: فرایندهای موجود اسپانسرها را از ورزش فراری می دهد و سرمایه گذاران کنونی را هم زیرسوال می برد.

وی گفت:  ما برای هر بازی داخلی بیش از ده میلیون تومان هزینه می کنیم این هزینه ها شامل نیروی انتظامی، آمبولانس ،داور  و غیره است و حتی برای پخش بازی های داخل خانه هم باید هزینه پرداخت کنیم عملا وظیفه اسپانسر هزینه کردن و وظیفه مسئولان حمایت نکردن است.

وی درپایان این گفتگو ابراز امیدواری کرد که دولت و مسئولان مربوطه بامصوبات حمایتی خود راه را برای دلگرمی بخش خصوصی فراهم کنند.