تیم فوتسال گیتی پسند با پیروزی قاطع در برابر تیم پارسیان شهر قدس به صدرنشینی خود در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال تداوم بخشید.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه، از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور، تیم گیتی پسند در سالن پیروزی اصفهان میزبان تیم پارسیان شهر قدس بود که در پایان با نتیجه 8 بر 3 این تیم را بدرقه کرد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که دو تیم نیمه اول را 2 بر 1 به پایان رساندند اما در نیمه دوم انگیزه بالای بازیکنان گیتی پسند و عطش گلزنی آنان باعث شد این بازی با نتیجه پرگل 8 بر3 به سود میزبان پایان یابد.

سعید احمد عباسی که این روزها موتور گلزنی اش برای سرخ پوشان اصفهانی روشن شده است چهار گل به ثمر رساند و علیرضا جوان با دوگل و مسلم اولاد قباد و محمد زارعی هر کدام با یک گل برای گیتی پسند گلزنی کردند.

سه گل تیم پارسیان را نیز مجیدی پور به ثمر رساند.

از حواشی این دیدار می توان به استقبال 1000 نفری تماشاگران  و قطع برق در اوایل آغاز این دیدار اشاره کرد که با استفاده از ژنراتور سالن پیروزی این مشکل سریع برطرف شد، ما بین دو نیمه بازی به همت باشگاه گیتی پسند و همکاری هیئت فوتبال اصفهان از سپهر محمدی مرد اخلاق فوتسال ایران و محمود نصیرلو داور برتر ایران تجلیل شد