سرمربي گيتي‌پسند اصفهان گفت: چندين ماه است که ما تمرينات خود را با توپهاي قديمي آغاز کرديم اما با دستورکميته فوتسال که بايد امسال در ليگ از توپهاي جديد استفاده شود کارمان سخت شده است.
رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد آخرين وضعيت گيتي‌پسند اصفهان و همچنين بازي اين هفته مقابل سوهان محمد سيماي قم گفت: اين هفته هم طبق رول و برنامه ريزي که کادر فني انجام داده بود تمرينات خود را در طول هفته برگزار کرديم.هفته گذشته بازي سختي مقابل مقاومت البرز داشتيم و خدا را شکر توانستيم در اين بازي نتيجه لازم را کسب کنيم.
وي افزود:سوهان محمد سيماي قم تيمي جوان و دونده است و با توجه به پيروزي هفته قبل در خانه مقابل شهرداری ساوه و همچنين که اين بازي در قم برگزار مي‌شود از شرايط روحي خوبي برخوردار هستند.هميشه در قم بازي کردن سخت است به اين دليل که در اين شهر علاقمندان به فوتسال زياد است.
سرمربي گيتي‌پسند اصفهان در پاسخ به اين سوال که آيا از جاويد در بازي با سوهان قم استفاده مي‌شود يا خير، گفت: نه، ما نمي‌توانيم تا بعد از بازي‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا از وي استفاده کنيم به اين دليل که او با بانک بيروت قرارداد دارد اما خدا را شکر ساير بازيکنان تيم از شرايط روحي و بدني خوبي برخوردار هستند.
لک در پاسخ به سؤال ديگري که شما به عنوان يک مربي ليگ برتري شروع ليگ را چگونه ارزيابي مي‌کنيد، عنوان کرد: با توجه به بازي‌هايي که هفته اول برگزار شد و همچنين ليگ سخت امسال هيچ تيمي نمي‌تواند خود را از پيش برنده بداند. کادر فني حتي اين موضوع را به بازيکنان گوشزد کرده است که هيچ تيمي را در ليگ دست کم نگيرند. همين موضوعات است که ليگ ما را پويا و شاداب مي کند.
وي همچنين در مورد مشکلات توپ‌هاي جديد ليگ گفت:الان نزديک به چند جلسه است که ما توپ‌ها را از سازمان ليگ دريافت کرديم و تا قبل از دريافت اين توپها ما هميشه با توپهاي قديمي تمرين مي کرديم و مشکلي هم نبود اما متأسفانه با دستور کميته فوتسال که بايد از توپهاي جديد استفاده کنيم. اين توپها به علت سبکي وزني که دارند براي بازيکنانم سخت است.

منبع خبرگزاری فارس