به گزارش پایگاه خبری باشگاه، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در گفتگویی در خصوص بازی با حفاری گفت: همین که امروز با سلامت از اهواز بچه های به اصفهان رسیدند خدا را شکر می کنیم . امروز جو سنگینی در ورزشگاه حاکم بود که البته ما پیش بینی کرده بودیم و توصیه های لازم را به بازیکنان و کادر خودمان در خصوص عدم تحریک تماشاگران کرده بودیم.
عراقی زاده گفت : خوشبختانه ناظرین ویژه کمیته فوتسال و کمیته انضباطی در محل حضور داشتند و از نزدیک همه اتفاقات را مشاهده کردند.
وی گفت: از همان ابتدای بازی فحاشی ها شروع شد که بیشتر خانواده بچه ها مورد عنایت قرار گرفتند و در ادامه نیز پرتاب نارنجک در زمین این بازی زیبا را تحت الشعاع قرار داد.
قائم مقام گیتی پسند در مورد ترک زمین توسط گیتی پسندی ها گفت: به دبیر سازمان لیگ و نماینده فدراسیون گفتم مگر فوتسال چه ارزشی دارد که سلامتی بازیکنانم به خطر بیفتد و اگر یکی از این نارنجک ها به چشمهای آنها اصابت کند چه کسی جوابگوست نهایتا بازی را ادامه نمی دهیم و جریمه انضباطی می شویم و جان بازیکنانم را نجات داده ام که البته به احترام دبیر سازمان لیگ و مدیران ارشد ملی حفاری به زمین بازگشتیم.
عراقی زاده گفت: ما قبلا نیز گفته بودیم این بازی 3 امتیاز بیشتر ندارد و ما با هدف حفظ بازیکنانمان جهت بازی آخر لیگ به اهواز آمدیم که در این راه نیز موفق شدیم.
این مقام مسئول گفت: منتظر رای کمیته انضباطی در اینخصوص هستیم چون تماشاگران ما که در دور رفت این حرکات را نکردند دو جلسه محروم شدیم و فکر کنم آقای حسن زاده که نماینده شان در سالن بودند محرومیت سنگینی برای پرتاب 3 عدد نارنجک در نظر می گیرند وگرنه در همه سالنها این حرکات باب می شود.
عراقی زاده نیز از نیروی انتظامی اهواز تشکر نمود که در این جو وحشتناک اتوبوس حامل اعضاء تیم را تا فرودگاه اسکورت کردند.
عراقی زاده در پایان نیز در خصوص حضور یا عدم حضور یاسین پیشرو در بازی آخر گفت: امیدوارم مشکلات نماینده قم حل شود و این تیم خوب در بازی مقابل ما حضور پیدا کند تا قهرمان داخل زمین رقم بخورد.