برنامه مرحله حساس و دیدنی نیمه نهایی مسابقات فوتسال کارکنان گروه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، عنایت ا... معشوری مسئول ورزش همگانی باشگاه گیتی پسند در این خصوص اظهار داشت: در این مرحله از رقابت ها 4 تیم آذین لوله، ماهان آتی لوله، طاها آتی لوله و باشگاه حضور دارند که جمعه جاری از ساعت 15:30 دقیقه آذین لوله برابر ماهان آتی لوله قرار می گیرد و از ساعت 16:15 دقیقه دو تیم طاها آتی لوله و باشگاه به میدان خواهند رفت.

وی با بیان اینکه برخی از تیم های دیگر نیز لیاقت حضور در این مرحله را داشتند افزود: سطح فنی برخی از تیم های حذف شده در مراحل قبلی دست کمی از این 4 تیم صعود کرده به این مرحله نداشت اما به هر ترتیب نتایج به گونه ای رقم خورد که 4 تیم یاد شده به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

مدیر کمیته فنی مسابقات فوتسال کارکنان گروه افزود: با توجه به اتفاقات مرحله قبلی و اعتراضات بازیکنان و مسئولین برخی تیم ها که البته در بسیاری از موارد نیز وارد نبود، از تیم های حاضر در این مرحله انتظار داریم با رعایت کامل اخلاق ورزشی صرفا به فکر کسب نتیجه در زمین باشند و از اعتراضات بیجا خودداری کنند.

وی با دعوت از مدیران واحدهای تولیدی و کارکنان گروه برای حضور در بازی های مرحله نیمه نهایی افزود: امیدواریم با حضور گرمابخش همکاران در واحدهای تولیدی گیتی پسند شاهد رقابت دیدنی و جذابی از سوی هر 4 تیم حاضر در این مرحله باشیم.

برنامه مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال کارکنان گروه
جمعه 7 آبان ماه 1395- سالن اطشاران
آذین لوله - ماهان آتی لوله ساعت۱۵:۳۰
طاها آتی لوله - باشگاه ساعت ۱۶:۱۵