به گزارش پایگاه خبری باشگاه، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و استقلال اهواز عصر روز گذشته و در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان در ورزشگاه آرارات اصفهان مقابل هم قرار گرفتند.
در این دیدار تیم میزبان با ترکیب حسین آشنا، حمید شفاعت، مهدی نصیری، مهدی موذن، محمد امینی، حسین دوستدار، سجاد اژدر، مهران امیری، سجاد سیفی، امین قاسمی‌نژاد و منصور تنهایی پا به میدان نهاد.
در آن سوی میدان هم یوسف بهزادی، عماد قاسمی، مهدی اسلامی، خیراله ویسی، علی حسنی گنجی، مهدی سیفی، حسین بهرامی، امید سینگ، علی گودرزی، مهدی ودادی و علی مولایی برای استقلال اهواز بازی کردند.
شاگردان واهیک طروسیان که همچون تیم حریف از صعود به لیگ برتر بازماندند، دیدار امروز را طوفانی آغاز کردند و خیلی زود در دقیقه 6 بازی توسط سجاد اژدر به گل رسیدند.
حملات تیم گیتی‌پسند باز هم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 18 بازی منصور تنهایی گل دوم این تیم را وارد دروازه استقلال کرد تا میزبان در پایان نیمه نخست با نتیجه 2 بر 0 پیروز راهی رختکن شود.
اما این پایان کار نبود بازیکنان گیتی‌پسند که انگار هرآنچه در طول فصل ذخیره کرده بودند می‌خواستند در این بازی رو کنند در دقیقه 61 دیدار با گلزنی حسین دوستدار نتیجه را 3 بر صفر کردند تا حریف اهوازی را در اصفهان زمین‌گیر کرده باشند و به نوعی انتقام شکست بازی دور رفت را بگیرند.
نتیجه قضاوت شاهین حاجی‌بابایی در این دیدار 2 کارت زرد برای امید سینگ بازیکن استقلال و سجاد سیفی بازیکن گیتی‌پسند بود.