مسیح آمد تا بشارت دهد خدا یکی است، اما برای یک قوم و قبیله نیست، خدا یکی است و برای همه بشر، یکی است. مسیح آمد تا بگوید قوم برتر، قوم بالاتر، قوم برگزیده وجود ندارد؛ هرکس که به خدای واحد ایمان آورد، رستگار می‌شود، در بشارت مسیح از رنگ و تبار و نام و نشان و عشیره و قبیله کسی نمی پرسند.
پیام او پیامی جهانی، مذهب او مذهبی انسانی و آئین او آئینی رحمانی بود.
راهی که مسیح نجات بخش قوم خویش، بر همه اقوام گشود راه همیشگی انبیای الهی بوده است، راهی که پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) نیز در استمرار قاعده لطف الهی تداوم بخشید و به کمال رساند.
ما ایرانیان به عنوان یکی از اولین اقوام و ملل مسلمان همواره تجربه خوبی از همزیستی با هم میهنان مسیحی خویش داشته‌ایم. مسیحیان ایران به ندای مسیح گوش فرا دادند که پیامش صلح و دوستی بود و دیگر ایرانیان نیز به ادب و فرهنگ همزیستی با این هم میهنان پایبند ماندند.
باشگاه گیتی پسند ، میلاد خجسته پیام آور صلح و دوستی حضرت عیسی بن مریم (علی نبینا و آله و علیه السلام) را به همه هم میهنان مسیحی و مسلمان به ویژه واهیک طروسیان سرمربی تیم فوتبال گیتی پسند ، آرمو میناسیان بازیکن تیم بزرگسالان ، سوادا بدروسیان بازیکن تیم امید گیتی پسند و به همه خداپرستان جهان تبریک می گوید و امیدوار است سال 2015، سالی تواَم با موفقیت و سلامت برای همه مردم جهان باشد.