به گزارش پایگاه خبری باشگاه، شرکت آتی لوله سپاهان عصر امروز سه شنبه میزبان آئین اختتامیه و توزیع جوایز مسابقات ورزشی مدیران و کارکنان گروه بود.

 

در این مراسم که شور و هیجان رقابت های ورزشی کارکنان نیز در مراسم اختتامیه دیده می شد، از برترین های رقابت های ورزشی مدیران و کارکنان گروه با اهدای لوح تقدیر، کاپ قهرمانی و هدایا تقدیر به عمل آمد.

این مراسم که به همت باشگاه گیتی پسند و به میزبانی خوب شرکت آتی لوله سپاهان برگزار شد، ناصر جنتی مدیرعامل گروه ، علیرضا جنتی، مدیر عامل باشگاه و جمعی از مدیران و معاونین و همچنین کارکنان گروه نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم حمید زمانی مدیر شرکت آتی لوله سپاهان، حضور پرسنل و مدیران ارشد گروه را در این مراسم خیر مقدم گفت و ضمن تقدیر از فعالیت های باشگاه در توسعه ورزش همگانی و کارگری، گزارش کوتاهی از فعالیت ها و مصوبات شورای سیاستگذاری ورزش همگانی ارائه و بیان داشت: تهیه دستورالعمل مسابقات ورزش گروه به منظور اعمال سلیقه ای قانون، همسان سازی هزینه های مسابقات تیمی، بهینه سازی و استفاده حداکثری از فضاهای ورزشی موجود را از جمله دستاوردهای و نتایج فعالیت شورای ورزش همگانی باشگاه ارائه کرد.

وی در بخشی از سخنان خود نیز از زحمات مدیریت باشگاه و گروه به دلیل حمایت ویژه از ورزش کارکنان قدردانی به عمل آورد.

در این مراسم همچنین عنایت ا... معشوری مدیر ورزش همگانی باشگاه نیز از زحمات روابط عمومی، فاوا و شرکت آتی لوله به دلیل همراهی در برگزاری هرچه بهتر مراسم اختتامیه تقدیر به عمل آورد.

علیرضا جنتی مدیرعامل باشگاه یکی دیگر سخنرانان این مراسم بود.

وی در سخنانی ضمن تبیین نگاه باشگاه نسبت به ورزش همگانی و کارگری افزود: نگاه باشگاه گیتی پسند به مقوله ورزش همگانی نگاه سرمایه گذاری است و ما معتقدیم در این بخش هزینه معنایی ندارد و هرچه هست سرمایه گذاری است که در بخش تولید پاسخ آن را دریافت می کنیم.

علیرضا جنتی ادامه داد: در صورتی که کشتی گروه صنایع گیتی پسند به ساحل مقصود برسد برای همه منعفت دارد و امیدوارم همواره پرچم گیتی پسند بالا بوده و همه در این موفقیت شریک باشند.

محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه نیز در سخنانی ضمن تشریح عملکرد شورای سیاستگذاری ورزش همگانی اضافه کرد: امسال در ادامه رشد مشارکت کارکنان در فعالیت های ورزش همگانی باشگاه، شاهد مشارکت 24 هزار نفری پرسنل و خانواده در این فعالیت ها بودیم که این رقم در سال گذشته، 7 هزار نفر بود.

وی ادامه داد: در سال 98، چهار برنامه همایش ورزش خانوادگی، 6 فعالیت ورزشی ویژه مدیران و 12 فعالیت ویژه کارکنان گروه در دستور کار داشتیم که به این ها برگزاری 4 دوره کلاس آموزشی نیز اضافه می شود.

قائم مقام باشگاه در پایان سخنان خود نیز از واحدهای روابط عمومی، فاوا و شرکت آتی لوله در برگزاری هرچه بهتر این مراسم قدردانی کرد.

پایان بخش این مراسم، اهدای لوح تقدیر، کاپ قهرمانی و جوایز نفرات و تیم های برتر مسابقات ورزشی کارکنان و مدیران گروه بود.

جهت مشاهده تصاویر بر روی اینجا کیلیک نمایید 1

جهت مشاهد تصاویر بر روی اینجا کلیک نمایید 2