به گزارش پایگاه خبری باشگاه در مراسمی باشکوه و با حضور ناصرجنتی مدیرعامل گروه جوایز، لوح یادبود و کاپ قهرمانی مسابقات ورزشی کارکنان گیتی پسند در سال 97 اهدا شد.

این مراسم که امروز سه شنبه 7 اسفندماه در شرکت کیمیا جاوید سپاهان از زیرمجموعه های تولیدی گیتی پسند برگزار شد جوایز نفرات برتر رقابت های مختلف ورزشی به ایشان اهدا گردید.

در ابتدای این مراسم که با حضور مدیران مختلف گروه و باشگاه به همراه کارکنان واحدهای تولیدی گیتی پسند برگزار شد، محمد موید مدیر شرکت کیمیا جاوید به رسم میزبانی، حضور پرسنل و مدیران ارشد گروه را در این مراسم خیر مقدم گفت و ضمن تقدیر از فعالیت های باشگاه در توسعه ورزش همگانی و کارگری، با بیان اینکه نیروی جوان حاضر در این گروه صنعتی همواره زبانبزد عام و خاص بوده است، تصریح نمود: فعالیت های ورزشی و نشاط آور لازمه نیروی جوانی است و بر خود لازم می دانیم علاوه بر توجه به تولید، این نیاز پرسنل نیز پاسخ لازم داده شود که خوشبختانه در گیتی پسند چنین نکته ای مورد توجه قرار گرفته است.

مجید کلاهی معاون اداری و منابع انسانی گروه نیز با دعوت عنایت ا... مشعوری مدیر ورزش همگانی باشگاه به روی سن آمد و سخنان خود را پیرامون اهمیت برگزاری مسابقات ورزشی در واحدهای تولیدی و دفاتر مطرح نمود.

ایشان ضمن قدردانی از مشارکت پرسنل و تلاش های باشگاه در بسط فعالیت های ورزشی در عرصه تولید، بر ادامه دار بودن این فعالیت ها تاکید کرد.

در بخش دیگری از این آئین، محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های ورزشی صورت گرفته در سال 97 تصریح کرد: همانطور که در انتهای سال 96 وعده داده بودیم، میزان مشارکت پرسنل و خانواده گیتی پسند در فعالیت های ورزش همگانی باشگاه رشد قابل توجهی پیدا کرد و به عدد بیش از 5 هزار نفر مشارکت کننده رسید که عدد بسیار قابل توجهی است.

وی برگزاری همایش های خانوادگی گروه را تجربه موفقی از مشارکت خانواده پرسنل برشمرد و اضافه کرد: این موفقیت ها در بخش ورزش همگانی باشگاه با مساعدت های هیئت مدیره به ویژه ناصر جنتی مدیرعامل به بار نشست و جای دارد از ایشان بابت این همراهی ویژه قدردانی نمایم.

در این مراسم که اجرای آن را عنایت ا.. معشوری مدیر ورزش همگانی باشگاه بر عهده داشت، ایشان در فواصل گوناگون به مرور آنچه که در سال جاری در بخش ورزش همگانی باشگاه گذشته پرداخت و در نهایت برگزیدگان رقابت های ورزشی کارکنان گروه جوایز، لوح یادبود و کاپ های قهرمانی را از دست مدیران ارشد گیتی پسند دریافت کردند.

اتفاق ویژه این آئین، هنگام اعطای جام قهرمانی رقابت های والیبال کارکنان گروه بود که بنابراعلام افشین تاجمیر ریاحی مدیر شرکت آتی لوله سپاهان به رسم قدردانی از تیم آتی لوله  به تیم مونا پلیمر سپاهان تقدیم شد.

وی در سخنان خود میادین ورزشی را عرصه رقابت در عین رفاقت ها و دوستی ها دانست و تصریح کرد: ورزش در محیط کارگری بهانه ای برای جمع شدن اعضای خانواده بزرگ گیتی پسند است و به همین دلیل این جام را با رخصت از همکارانم به شرکت مونا پلیمر به پاس حضور فعال در عرصه ورزش همگانی گروه صنایع گیتی پسند طی سالیان اخیر تقدیم می نمایم.

این اتفاق ویژه و اخلاق گرایانه با تشویق ممتد همکاران روبرو گردید.

در این مراسم همچنین لوح یادبود باشگاه به حاج ناصر جنتی مدیرعامل گروه، لوح یادبود شرکت کیمیا جاوید سپاهان به عنایت ا.. معشوری و لوح یادبود ویژه این آئین به مدیران گروه و عوامل اجرایی تقدیم شد.

تشویق ممتد و ایستاده حاضران در مراسم هنگام تقدیر از حاج ناصر جنتی که نشان از محبوبیت ایشان داشت از نکات قابل توجه مراسم بود.

جهت مشاهد تصاویر بر روی اینجا کلیک نمایید