بازیکن ملی پوش تیم فوتسال صنایع گیتی‌پسند اصفهان گفت: توجهی به اظهارات دیگران پیرامون مدعی نبودن گیتی‌پسند نداریم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

به گزارش واحد خبر باشگاه صنایع گیتی پسند، مسعود دانشور پیرامون بازی شب گذشته این تیم مقابل ارم‌کیش قم اظهار داشت: بازیکنان تیم ما برای رسیدن به هماهنگی لازم به زمان احتیاج دارند اما در کل بازی دیشب بازی خوبی از آب درآمد.

وی با اشاره به بازی‌های خانگی گیتی‌پسند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که در بازی‌های هفته‌های نخست لیگ برتر امتیازات مناسبی کسب کنیم و در دو هفته تعطیلی لیگ هماهنگی لازم را از آن خود کنیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با بیان اینکه تیم مدعی قهرمانی نباید به نام تیم‌های روبروی خود توجهی نشان دهد، ادامه داد: برای اینکه در مسابقات لیگ برتر به پیروزی دست یابیم باید در هر بازی به فکر 3 امتیاز باشیم و برای رسیدن به پیروزی از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی با اشاره به تیم ارم‌کیش قم و نحوه بازی این تیم فوتسال تاکید کرد: این تیم بازیکنان جوان و قدرتمندی در ترکیب خود در اختیار دارد اما بازیکنان ما توانستند با تجربه خود و استفاده از ضد حملات این بازی پر اهمیت را با پیروزی پشت‌سر بگذارند.

دانشور با بیان اینکه لیگ برتر مسابقات فوتسال کشور هر سال با جهشی روبرو می‌شود، گفت: در فصل کذشته تنها دو تیم به عنوان مدعی قهرمانی مطرح بودند اما امسال چند تیم در مسابقات به عنوان مدعی مطرح هستند و به جز تیم مدعی گیتی‌پسند، شهید منصوری قرچک، فولاد ماهان و تیم جوان علم و ادب مشهد نیز مدعی است.

وی با اشاره به تجربه بالای حسین افضلی سرمربی خود، افزود: این سرمربی سال گذشته ماهان را قهرمان آسیا کرد و در مسابقات مختلف نشان داده که تجربه بسیاری در مسابقات لیگ برتر دارد؛ برای  پیروزی در بازی‌های خود از تجربه سرمربی تیم استفاده کرد و به قهرمانی می‌اندیشیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد هماهنگی بازیکنان تیم تصریح کرد: با گذشت 3 هفته از مسابقات لیگ برتر، هنوز نمی‌توان در مورد تیم‌های مختلف اظهار نظر کرد اما مطمئن باشید که بازیکنان در هفته‌های آینده بر میزان هماهنگی خود می‌افزایند تا کیفیت بازی‌های خود را افزایش دهند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به 70 درصد آمادگی رسیده‌ایم و در دو هفته تعطیلی مسابقات لیگ، تلاش می‌کنیم که بر میزان آمادگی خود بیفزاییم.