افتخارات فصل 90

انتخاب محمد کشاورز به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا:

90-entekhab-mohammad-keshavarz

محمد کشاورز ستاره گیتی پسند به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا انتخاب شد.

این بازیکن که در این سال نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال دنیا نیز شده بود بالاخره به حق خود رسید و به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا انتخاب شد.

کشاورز در بازی های باشگاهی و ملی بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشت و این عملکرد موجب شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا ناگذیر شود کشاورز را به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب کند.

کشاورز با این انتخاب به عنوان با ارزش ترین بازیکن فوتسال آسیا نیز معرفی شد و چندین باشگاه خارجی نیز درخواست جذب این بازیکن را دادند اما باشگاه گیتی پسند با آن مخالفت نمود.

 

قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال:

 90-ghahremani futsal lige bartar

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در دومین سال حضور خود در لیگ برتر فوتسال به مقام قهرمانی دست یافت.

 

 

گیتی پسند در آن سال به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا حضور پیدا کرد و با کسب عنوان قهرمانی فصلی رویایی برای خود رغم زد

 

 

قهرمانی تیم والیبال بانوان در لیگ برتر:

 90-ghahremani volleyball banovan

تیم والیبال بانوان گیتی پسند در نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر ایران به مقان قهرمانی دست یافت.

 

این تیم در همان بازی اول خود متحمل شکست شد اما در سایر دیدارها به پیروزی رسید تا قاطعانه قهرمان ایران شود.حضور این تیم در لیگ برتر والیبال بانوان در حالی قهرمان شد که کمتر کارشناسی پیش بینی میکرد این تیم قهرمان شود.

 

با این وجود شاگردان راحله آرا که با ترکیبی از بازیکنان ملی پوش و جوان در لیگ حضور یافته بود به جز بازی نخست، در سایر دیدارها بازی قدرتمندانه ای از خود به نمایش گذاشت تا قهرمانی به اصفهان بیاید.

 

این تیم با قهرمانی نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا شد و به مقام ششمی دست یافت.مقامی که فصل گذشته توسط تیم پرسپولیس تهران نیز به دست آمده بود.

 

گیتی پسند بر سکوی سوم والیبال ساحلی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه قرار گرفت: تیم والیبال ساحلی گیتی پسند در سال 1390 با حضور پرویز فرخی وآق محمد سلاق در مسابقات آسیا و اقیانوسیه چین با برتری مقابل نیوزیلند به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کرد

 

 

صعود تیم فوتبال گیتی پسند به لیگ دسته دوم ایران:

sood teame  team football be lige 2 

تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان در نخستین فصل حضور خود در لیگ دسته سوم فوتبال ایران موفق به کسب جواز صعود به لیگ دسته دوم فوتبال ایران شد.

 

این تیم که با بازیکنان بومی و کم نام و نشان وارد لیگ دسته دوم شده بود، در مرحله اول لیگ، فصل را خیلی بد شروع کرد اما در نیم فصل دوم به ناگاه تیم زیر و رو شد و با کسب پیروزی های پیاپی و متحمل نشدن هیچ شکستی موفق به کسب جواز حضور در مرحله دوم شد.

 

در این مرحله تیم گیتی پسند در گروه شش تیمی قرار گرفته بود و دو تیم به صورت مستقیم راهی لیگ دسته دوم می شد.فوتبالیست های گیتی پسند در این مرحله و در گروه خود دوم شدند تا برای صعود به لیگ دسته دوم باید به مصاف تیم سقوط کننده از لیگ دسته دوم می رفت تا در صورت پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت جواز صعود به لیگ دسته دوم را به دست آورد.

 

گیتی پسند در بازی پلی آف به مصاف سپید رود رشت و در دیدار رفت به نتیجه 1 بر 1 متوقف شد.این نتیجه شانس گیتی پسند را برای صعود بسیار کم کرد اما در دیدار برگشت شاگردان غلامرضا جعفری کاری کردند کارستان و با پیروزی یک بر صفر برابر تیم رشتی در خانه این تیم جواز صعود به لیگ دسته دوم فوتبال ایران را به دست آوردند.

 

این تیم همچنین در این سال در تورنمنت فوتبال مالزی حضور یافت و در حضور چند تیم آسیایی و استرالیایی قهرمان شد.