به گزارش پایگاه خبری باشگاه ،در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال و با پیشنهاد برخی از باشگاه های لیگ برتر، مدیران رسانه ای تیم ها طی بیانیه ای ، بر تلاش هرچه بهتر برای به نمایش گذاشتن زیبایی های فوتسال در فصل پیش رو تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است:

گرمای تابستان با حرارت شروع لیگ برتر فوتسال بدون شک دوچندان خواهد شد، فوتسال رشته ای بر گرفته از خون تلاشگرانِ کوچه و پس کوچه های ایران، یادآور توپ های پلاستیکی و گل کوچک و نمایش خیره کننده جوانان و با تجربه های توپ و تور بدون محدودیت سنی ،همیشه در دلها بعنوان ورزشی سالم مورد توجه بوده است.
در این زندگی ماشینی هرچند فعالیت روزمره تحت الشعاع تلاش برای آسایش خانواده قرار گرفته، ولی با شروع لیگ برتر فوتسال زمانی برای دور هم جمع شدن در سطح اول ورزش ایران فراهم می شود تا زیر پرچم سه رنگ عزیزمان برای موفقیت تیم محبوبمان تلاش کنیم.
به راستی اصل ورزش رفاقت در کنار رقابت است، سالیان گذشته فرصتی است برای درس گرفتن ، فصل 98 لیگ برتر فوتسال بدون شک باید فصلی برای نمایش زیبایی های رشته فوتسال باشد، مستطیل 20 در 40 باید محیطی برای تلاش بدون حواشی باشد تا ناظران همگی با علایق شخصی خود در دلها به بهترین نمایش رای دهند و آن مجموعه را سزاوار ستایش بابت تلاش بدانند.
هرچند قهرمانی در لیگ برتر فوتسال پاداش آن حضور در جام باشگاه های آسیاست ولی احترام به تماشاگر و فراهم کردم محیطی آرام و با هیجان برای این عزیزان چه تیم اول چه تیم آخر باعث خواهد شد در دلها ماندگار شویم.

فوتسال اینک در گستره پهناور ایران ،از شرق تا غرب،از شمال تا جنوب ،هویت خاص پیدا کرده.
ورزشی که میتواند نام ایران را در جهان متبلور کند.اما ابتداد باید در سالن های آن،جذابیت و آرامش توام شود.
از تمامی تیم های سطح اول فوتسال ایران برای نمایش توانمندی و جذابیت آن میخواهیم بدون پراختن به هر حواشی ،تنها به جاذبه پیروزی فکر کنند و از تماشاگران عزیز میخواهیم با حضور در کنار نمایندگان شایسته شهرهای خود،هیجان را در محیطی سالم و پر شور به نمایش بگذارند.

اینک ما مدیران رسانه ای باشگاه های لیگ برتر متعهد خواهیم شد تمام تلاش خود را برای نمایش زیبایی های فوتسال انجام دهیم و در جهت رشد و پیشرفت لیگ برتر فوتسال گام برداریم.امیدواریم در پایان فصل ،جدا از برد و باخت ها،فوتسال عامل نزدیکی اهالی آن شود

امضا:
جواد شریف_ مدیر رسانه ای گیتی پسند اصفهان

رضا سالار_ مدیر رسانه ای فرش آرا مشهد

احمدرضا هادی_ مدیر رسانه ای هایپر شهر شاهین شهر

حسين مرسلي - مدير رسانه اي آذرخش بندرعباس

حامد اسماعیلی - مدیر رسانه باشگاه محمد سیمای قم

مجید بابایی - مدیر رسانه ای باشگاه شهروند ساری

ابراهیم نوروزی فر- مدیر رسانه ای باشگاه مقاومت شهرداری کرج

نعیم خبازیان پور - مدیر رسانه ای باشگاه ارژن شیراز

رضا اسلافی_مدیر رسانه اهورا بهبهان

اصلان سپهروند -مدیر رسانه باشگاه مس سونگون ورزقان