محمدحسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اتفاقات رخ داده در دیدار نیمه‌تمام گیتی‌پسند - شهروند ساری اظهار داشت: پیش از صحبت در خصوص اتفاقات رخ داده، ابراز تاسف کرده و از اعضای تیم شهروند به خاطر حوادث پیش آمده عذرخواهی می‌کنم. در این دیدار، اتفاقاتی افتاد که همگی جزئی از بازی بود و شیرینی ورزش و فوتسال به هیجانات آن است، اما متأسفانه در این میان، شاهد تحریک تماشاگران بودیم.

« عدم مدیریت داور دیدار به هیجان کاذب تماشاگران افزود.»، وی با بیان این جمله گفت: با پایان نیمه اول و رفتن بازیکنان به رختکن، جرقه‌هایی خورد که ما قطعاً با جمع آوری مستندات، با خاطیان که از طرف ما بودند، برخورد می‌کنیم و نتیجه آن را نیز اعلام خواهیم کرد. با هجوم تعدادی تماشاگرنما به محوطه ورودی رختکن که از طریق مقامات امنیتی در حال پیگیری است، اتفاقات ناخوشایندی در عرض سه دقیقه رخ داد.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند با اشاره به ورود مقامات سیاسی به این موضوع تصریح کرد: پس از این بازی ورزشی، شاهد ورود سیاسیون به موضوع بودیم. ابتدا اعضای شورای شهر ساری از شورای شهر اصفهان موضوع را پیگیری کردند و بلافاصله از طریق مقامات استانی یعنی فرمانداری، استانداری و دیگر مقامات وارد موضوع شدند.

عراقی‌زاده در ادامه افزود: اتفاقاتی که افتاد مورد تأیید ما نیست، اما اینکه مقامات غیرورزشی در یک اتفاق حاشیه‌ای ورزشی وارد موضوع شوند، جای تأمل دارد. البته ما بلافاصله با دوستان‌مان در شورای شهر اصفهان، استانداری و مدیرکل ورزش استان پیگیر موضوع شدیم، حق میزبانی را ادا و از عوامل تیم شهروند دلجویی کردیم.

وی با اشاره به صحبت‌هایش با مدیرعامل باشگاه شهروند گفت: با سعید نجاریان چند بار صحبت کردم و دو طرف با محکوم کردن این اتفاق، به دنبال برخورد با عوامل دخیل هستیم. تماشاگران واقعی، مردم فهیم اصفهان و مسئولان، وظیفه خود می‌دانند که به عنوان یک میزبان خوب، از هموطنان ساروی عذرخواهی کنند و دلیل تماس‌های مقامات سیاسی نیز که مدیرعامل شهروند عنوان کرده، همین موضوع بوده است.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند ضمن محکوم کردن دوباره اتفاقات رخ داده در سالن پیروزی اصفهان به تسنیم گفت: ای کاش در هر شهری که گیتی‌پسند در آن بازی داشت، مسئولان آن شهر پس از حاشیه‌های ایجاد شده، جرئت عذرخواهی را همچون اصفهانی‌ها داشته باشند و مسئولانی که الان به میدان آمده‌اند، در آینده نیز از تنها نماینده اصفهان در فوتسال و این بخش خصوصی حمایت کنند.