به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، نخستین جلسه هم اندیشی نمایندگان ورزش همگانی بخش های مختلف گروه با عنایت ا... معشوری مسئول ورزش همگانی باشگاه در محل جلسات دفتر باشگاه گیتی پسند برگزار شد.

در این جلسه 15 نفر از نمایندگان ورزش همگانی بخش های مختلف گروه حضور داشتند و دو طرف نقطه نظرات خود را در خصوص ورزش همگانی و برنامه های پیش روی در سالجاری اعلام کردند.

در ابتدای این جلسه ابراهیم شهیر، سرپرست کارگزینی و مدیر واحد رفاهی-اجتماعی معاونت اداری و منابع انسانی گروه اظهار داشت: طی نظرسنجی های صورت گرفته در گروه به این نتیجه رسیدیم که داشتن یک سازمان شادتر یکی از نیازهای مجموعه می باشد که در این راستا معاونت اداری و منابع انسانی و همچنین باشگاه می توانند دو بازوی قدرتمند برای تحقق این هدف به حساب آیند.

وی افزود: طی جلسات مختلفی که میان این معاونت و مدیران باشگاه برگزار شد ،به باشگاه برای اجرای برنامه های ورزش همگانی اختیار تام داده شد که امیدواریم امسال همچون سال گذشته در این زمینه فعالیت های خوبی صورت بگیرد.

معشوری مسئول ورزش همگانی باشگاه نیز ضمن تقدیر از همراهی بخش های مختلف گروه در استقبال از برنامه های درنظر گرفته شده واحد ورزش همگانی باشگاه افزود: امسال محورهای مختلفی برای فعالیت ورزش همگانی در نظر گرفته شده که کارمندان و خانواده محترم آنان را در بر می گیرد، از این روی برگزاری مسابقات ورزشی و کلاس های آموزشی از ارکان اصلی برنامه های ورزش همگانی باشگاه در سال جاری خواهد بود.

وی از عزم جدی باشگاه در توجه ویژه به بعد همگانی ورزش خبر داد و افزود: برنامه هایی که باشگاه در سال جاری در نظر گرفته ، تمامی خانواده بزرگ گروه را در بر می گیرد که به مرور اعلام می شود.

در ادمه نوبت به نمایندگان ورزش همگانی بخش های مختلف گروه رسید تا هریک نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام کردند که مهمترین این نکات به شرح زیر می باشد:
- لزوم انعقاد قرارداد با یک مجموعه ورزشی و اختصاص سانس های ویژه به بخش های مختلف گروه و همکاران
- اجرای برنامه ورزش صبحگاهی
- تنوع بیشتر به رقابت های ورزشی همکاران
- زمان بندی بهتر مسابقات
- اختصاص بهتر جوایز به تیم های برتر
- برگزاری کلاس های آموزش ورزشی ویژه همکاران و خانواده
- عدم توجه به کیفیت و تاکید بر کمیت در رقابت های ورزشی
- عدم اجرا شدن برنامه های مصوب سال گذشته ورزش همگانی باشگاه
- شرکت در مسابقات کارگری استانی و کشوری
- لزوم مشارکت بیشتر مدیران واحدهای مختلف گروه

در ادامه عنایت ا.. معشوری مسئول ورزش همگانی باشگاه توضیحاتی در خصوص برخی انتقادات و پیشنهادات همکاران ارائه کردند که مورد توجه نمایندگان ورزش همگانی بخش های مختلف گروه قرار گرفت.

در پایان این جلسه هم اندیشی مواردی به تصویب رسید که اهم آن به شرح زیر می باشد:
- توزیع عادلانه امکانات ورزشی به بخش های مختلف گروه
- اجاره یک سالن ورزشی و تحصیص عادلانه بین بخش های مختلف گروه در صورت امکان
- دقت در برنامه ریزی و ابلاغ به موقع فعالیت های ورزش همگانی باشگاه در سال 94
- حمایت بیش از پیش همکاران از تیم های مختلف ورزشی باشگاه در میادین قهرمانی
- برگزاری کلاس های آموزشی ویژه همکاران و خانواده ها و برگزاری برنامه های حرکات اصلاحی
 
منبع: خانه خبر گیتی پسند