به گزارش پایگاه خبری باشگاه عصر روز چهارشنبه ۶ آذر ماه در هفته ۱۹ لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ گیتی پسند میزبان تیم ارژن شیراز بود که این بازی با نتیجه۳ بر ۱ به سود تیم گیتی پسند به پایان رسید.

ورزشگاه: پیروزی اصفهان

تعداد تماشاگر: 500 نفر

ترکیب گیتی پسند: محمد کشاورز، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن زاده، میثم برمشوری، سعید احمد عباسی، مرتضی عزتی، حسین فهیمی، حسین عظیمی، پیمان حفیظی، محمد حسین درخشانی، مهدی مهدی خانی، الکس فالکون

سرمربی: حمید بی غم

ترکیب ارژن شیراز: مسعود عسکری وند، سعید بلباسی، داوود خسروی، حمید قهرمانی، سلمان عزیزی، مجتبی بذر افشان، احسان قاسم نژادیان، محمد رضا مرادیان، رضا طهماسبی، پیمان طالبی، محمد بیضایی نژاد، علی عرب زاده

سرمربی: حمیدرضا کمالی

اخطار:

گیتی پسند: محمد رضا سنگ سفیدی (دقیقه ۱۹)

ارژن شیراز: داوود خسروی (دقیقه ۳۷)

گلزنان:

گیتی پسند: سعید احمد عباسی (دقیقه ۱۸)، پیمان حفیظی (دقیقه ۲۶)، مرتضی عزتی (دقیقه ۳۸)

ارژن شیراز: محمد بیضایی (دقیقه ۴)

دقایق حساس:

دقیقه ۲: حسن زاده پاس زیبایی را به احمد عباسی رساند اما احمد عباسی نتوانست از این موقعیت استفاده کند و توپ را به اوت زد.

دقیقه ۳: محمد بیضایی از روی یک ضربه ایستگاهی شوت سرکشی رل به سمت دروازه گیتی شلیک کرد اما فالکون دروازبان برزیلی گیتی پسند توانست این توپ را مهار کند.

دقیقه ۴: محمد بیضایی از روی یک کرنر که بلباسی برای او ارسال کرد توانست با یک ضربه بادقت دروازه گیتی را باز کند و تیم ارژن را یک بر صفر پیش انداخت.

دقیقه ۶: مرتضی عزتی شوتی محکم را به سمت دروازه زد اما این توپ ثمره ای نداشت و با فاصله کم از کنار دروازه ارژن به بیرون رفت.

دقیقه ۱۱: محمد کشاورز در یک موقعیت تک به تک با بذر افشان قرار گرفت و ضربه زیبا را به سمت دروازه ارژن زد اما بذرافشان توانست با یک واکنش زیبا توپ را مهار بکند.

دقیقه ۱۶: الکس فالکون از سمت راست زمین نفوذ زیبایی را انجام داد و شوت محکمی به سمت دروازه بذرافشان شلیک کرد، این توپ با فاصله بسیار کم از تیر افقی دروازه ارژن به اوت رفت.

دقیقه ۱۸: سعید احمد عباسیربا یک حرکت انفرادی دو بازیکن ارژن را از پیش رو برداشت و توانست توپ را از میان پاهای بذرافشان وارد دروازه کند و بازی را به تساوی بکشد.

دقیقه ۲۲: حسن زاده پس از یک حرکت انفرادی تماشایی شوت دیدنی را به سمت دروازه ارژن شلیک کرد که این توپ با فاصله بسیار کم از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه ۲۶: محمد کشاورز توپ را با یک ارسال زیبا به پیمان حفیظی رساند، حفیظی با یک چرخش دیدنی و شوت زیبا توانست برای بار دوم دروازه ارژن شیراز را باز بکند.

دقیقه ۲۸: حمید قهرمانی دروازبان گیتی را از پیش رو برداشت و پس از آن شوتی را به سمت دروازه خالی گیتی زد اما احمد عباسی با تکلی تماشایی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۳۹: تیم ارژن شیراز در دو دقیقه پایانی از پاور پلی استفاده کرد و همین باعث شد که مرتضی عزتی با یک توپ ربایی دروازه ارژن را برای بار سوم باز بکند.

حواشی بازی:

گیتی پسند با لباس های جدید خود در این بازی حضور پیدا کرده بود.

بذر افشان در دقیقه ۱۳ از ناحیه بینی دچار آسیب شد.

سپهر محمدی دروازبان سابق گیتی پسند در ورزشگاه پیروزی حضور داشت و از نزدیک این دیدار را تماشا می‌کرد.

سپهر محمدی در بین دو نیمه به سمت هواداران گیتی رفت و با آن ها عکس دسته جمعی گرفت.

در دقیقه ۳۹ بازی سرپرست تیم ارژن با داور بازی درگیر شد