حمید بی‌غم یکشنبه شب در پایان دیدار این تیم با سوهان محمدسیمای قم از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید سردار جعفر حیدریان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اضافه کرد: در این مسابقه هر ۲ تیم فوتسال بازی کردند و هیچکدام از تیم ها ضدفوتسال بازی نکردند.

وی خاطرنشان: کرد با توجه به مصدومیت بازیکنانمان مجبور شدیم که هرچه که از زمان بازی می گذشت، مدارا کنیم، چون با کمبود بازیکن مواجه بودیم و هوا نیز گرم بود.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه دوست نداشتیم که عقب نشینی کنیم، اما به دلیل اینکه دارای پنج خطا شده بودیم و احتمال خطا دادن ما در این سالن زیاد بود، به اجبار عقب کشیدیم تا بتوانیم بازی را حفظ کنیم.

بیغم درباره فوتسال قم گفت: فوتسال ایران، از قم در این رشته این تصور را دارد که قم فوتسال بازی می کند؛ نه ضدفوتسال بازی می کنند و نه در حاشیه قرار دارند و این چنین بازی را از تیم سوهان محمدسیما توقع داشتیم و این مساله را به مردم خوب استان قم و این باشگاه تبریک می گویم.

وی درباره ادامه مسابقه های لیگ تاکید کرد: با توجه به اینکه با چالش کمبود بازیکن مواجه هستیم، تلاش و کوشش می کنیم بازیکنان خود را خوب بازتوانی نماییم و امروز نیز فوتسال خوبی را ارائه دادیم و موقعیت های خوبی داشتیم و ان شاءالله در ادامه راه بتوانیم گیتی پسند واقعی را به نمایش بگذاریم.