حمید گرامی در گفت و گویی در خصوص قهرمانی تیم امید فوتسال گیتی پسند در مسابقات داخلی استان اظهار کرد: هدف ما از شرکت در این مسابقات آماده سازی تیم برای حضور بهتر در لیگ امیدهای کشور بود و شرکت در این مسابقات به ما کمک کرد تا بتوانیم تیم خود را محک بزنیم. همچنین باعث شد با شناخت استعدادهای شهر اصفهان برای جذب تعدادی از آن‌ها اقدام کنیم.

وی در خصوص دومین حضور تیم گیتی پسند در لیگ امیدهای کشور اظهار کرد: امسال تیم بهتری نسبت به سال گذشته داریم. بعد مسابقات که شهریور سال گذشته به اتمام رسید تمرینات خود را از همان موقع پیگیری کردیم و بچه‌های تیم بسیار آماده هستند. همچنین حضور در مسابقات استانی و تورنمنت کاشان که هفته آینده برگزار می‌شود به حضور قدرتمندتر در لیگ به تیم ما کمک می‌کند.

سرمربی تیم امید گیتی پسند با اشاره به اینکه لیگ امید بسیار فشرده برگزار می‌شود و این به نفع بازیکنان نیست، گفت: وقتی کل بازی‌های لیگ در دو هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود، نمی‌تواند خروجی مناسبی داشته باشد، زیرا شش بازی پشت سر هم میزان مصدومیت بازیکنان و خستگی آن‌ها را افزایش می‌دهد. امیدوارم فدراسیون در این خصوص تصمیماتی را بگیرد و وضعیت مسابقات را بهبود بخشد، بهتر است در طول سال مسابقات برگزار شود.

گرامی در خصوص اضافه شدن بازیکنان امید به تیم بزرگسالان گیتی پسند خاطر نشان کرد: اصلی‌ترین هدف تیم ما امسال اضافه کردن بازیکن از تیم پایه به بزرگسالان بود. حتی مدیریت باشگاه این مساله را مهمتر از قهرمانی لیگ امید می‌داند. متاسفانه استان اصفهان استعداد فوتسالی آنچنانی ندارد و این کار مارا سخت‌تر می‌کند. شهرهایی مثل اصفهان که تیم‌های فوتبال همچون سپاهان و ذوب آهن را دارد، مردم کمتر به فوتسال اهمیت می‌دهند، وجوانان و نوجوان با استعداد بیشتر سمت این دو تیم می‌روند.