به گزارش پایگاه خبری باشگاه، حمید گرامی سرمربی تیم فوتسال امید گیتی پسند در خصوص شرایط تمرینات این تیم گفت: خدا را شکر تمرینات خود را امسال زود آغاز کردیم و با توجه به اعلام رده سنی جدید از سوی کمیته فوتسال هم اکنون در حال تست گیری برای حضور موفق در مسابقات امیدهای استان و درنهایت لیگ برتر کشور هستیم . اما به دلیل اینکه در اصفهان اکثر بازیکنان مستعد اول روی به فوتبال و تیم های سپاهان و ذوب آهن می آورند و بعد از آنجا به فوتسال پای می گذارند مقداری کار را سخت کرده است. 

به طور مثال شهرهایی مانند قم و ساوه یا مشهد بازیکنان از اول روی به فوتسال می آورند و از ابتدا در فوتسال رشد پیدا می کنند. وی در ادامه گفت: امسال برای اولین بار در لیگ برتر امیدهای کشور حاضر شدیم با تیمهایی همچون فرش آرای مشهد و تیمهایی از قم رقابت کردیم و نکته جالب توجه این بود که چند نفر از بازیکنان این تیمها در تیمهای بزرگسالان آن باشگاه در لیگ برتر بزرگسالان کشور حضور داشتند و ما امسال نیز باید تلاش کنیم که استعداد های استان را کشف کنیم و تیم خوب و آماده ای را روانه این مسابقات برای مقابله با این تیمها کنیم.
گرامی درخصوص شرایط تست گیری نیز گفت: با توجه به اینکه سیاست باشگاه گیتی پسند استفاده از بازیکنان بومی در تیمهای پایه است امیدواریم در این هدف موفق عمل نموده و نفراتی را به تیم بزرگسالان باشگاه معرفی کنیم و در حال حاضر 20 نفر در تست ها شرکت کرده اند و 10 نفر انتخاب شدند و با توجه به پیش بینی که کرده بودیم که در اواخر سال و در ماه امتحانات هستیم استقبال کمتری صورت گرفته و در اواخر فروردین سال بعد تست های نهایی را برگزار و نفرات برتر و مستعد را انتخاب می کنیم.
گرامی افزود: در حال حاضر 7 الی 8 نفر از تیمهای جوانان سال قبل حود جذب کرده ایم و در تلاش هستیم با توجه به شروع مسابقات لیگ امید های استان و شرکت در این مسابقات هم بازیکنان خود را در شرایط مسابقه مورد ارزیابی قرار دهیم و همچنین بازیکنان دیگر تیمها را مورد ارزیابی قرار داده و جهت لیگ برتر کشور جذب کنیم اما تنها مشکلی که در اصفهان با آن روبرو هستیم این است که مربیان اصفهانی در این زمینه برای رشد بازیکنان همکاری لازم را ندارند به طور مثال ما به دنبال یکی از بازیکنان اصفهانی تیم ملی المپیک بودیم و در حالی که باشگاه وی معروف نبود مربیان وی همکاری لازم را انجام ندادند.
گرامی در خصوص راهکار برای حل این مشکل را گفت: امیدوارم همکاری بین هیات فوتبال ، باشگاه ها و مربیان صورت پذیرد تا بتوانیم از پتانسیل خوبی در مسابقات کشوری استفاده کنیم و قدرت واقعی فوتسال اصفهان را در کشور به معرض نمایش بگذاریم.
در پایان سرمربی تیم امیدهای گیتی پسند گفت: از آقای جنتی و عراقی زاده تشکر میکنم که به تیمهای پایه اهمیت و پشتیبانی می کنند و بهترین امکانات از لحاظ لباس ، سالن تمرین، تجهیزات، اردوها و حتی بهترین هتل ها را برای تیم های پایه در مسابقات در نظر می گیرند و امیدوارم بتوانیم با ارائه فوتسالی زیبا و نتیجه دلخواه جواب زحمات این عزیزان را بدهیم