سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: اینکه گل اول را می‌خوریم خیلی مهم نیست، مهم این است که موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل نمی‌کنیم و زمانی که بازیکنی در جابجایی بازیکنان حریف احساس مسئولیت نمی‌کند باعث می‌شود گل بخوریم.
به گزارش پایگاه خبری باشگاه، علی افضل پس از تساوی مقابل حفاری اهواز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال گفت: امروز همه از دیدن یک فوتسال زیبا لذت بردند، ۲ تیم موقعیت‌های خوبی داشتند بخصوص تیم ما که اگر بازیکنان تمرکز بیشتری داشتند می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم، اما هرچه زدیم دروازه‌بان حفاری گرفت و توپ‌هایمان گل نشد. شرمنده هواداران شدیم که برای دیدن پیروزی ما به ورزشگاه آمدند.
وی افزود: بیش از ۱۵ موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. تیم حریف شاید ۷ توپ روی دروازه ما آورد که چهار تای آنها گل شد.
افضل بیان داشت: اینکه گل اول را می‌خوریم خیلی مهم نیست، مهم این است که موقعیت‌هایمان را گل نمی‌کنیم و زمانی که بازیکنی در جابجایی بازیکنان حریف احساس مسئولیت نمی‌کند باعث می‌شود گل دریافت کنیم. در نیمه اول به حفاری خوب فشار آوردیم ولی روی غفلت خودمان دروازه ما باز شد. همه انتظار دارند گیتی‌پسند همه تیم‌ها را با اختلاف گل زیاد ببرد که همین موضوع باعث استرس می‌شود و موقعیت‌هایی که صددرصد باید گل شود از دست برود.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تاکید کرد: بازیکنان حفاری اهواز بسیار خوب دویدند، بازیکنان ما هم خیلی جنگیدند و در ۲ نیمه بازی قابل قبولی ارائه کردند ولی گل نشدن توپ‌ها باعث می‌شود که در تصمیم گیری‌های بعدی دچار مشکل شویم.
افضل با اشاره به ادامه مسیر گیتی‌پسند ادامه داد: تلاش می‌کنیم که در بازی‌های آینده مشکلات امروز را برطرف کنیم و با کسب پیروزی شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که کار به هفته‌های آخر کشیده نشود.
افضل در خصوص عملکرد سپهر محمدی گفت: محمدی همیشه خوب بوده اما امروز روز او نبود. او باید در تصمیمات خود بیشتر دقت کند ولی همه اینها تجربه می‌شود تا در آینده عملکرد بهتری داشته باشد.