به گزارش پایگاه خبری باشگاه علیرضا افضل پس از پیروزی تیمش مقابل فرش آرا مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: بازی سنگینی بود و بازیکنان ما بسیار خوب شروع کردند و در همان 3 دقیقه نخست چندین موقعیت گل خلق کردیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد، البته حریف نیز چندین ضد حمله خوب داشت.
وی افزود: فرش‌آرا تلاش زیادی کرد و بازیکنان این تیم بسیار خوب دویدند و برای کسب نتیجه نیز جنگیدند اما بازیکنان ما در نیمه نخست کمی استرس داشتند ولی در نیمه دوم با آرامشی که داشتند بازی را در دست گرفتند و به گل نیز رسیدیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به ثمر برسانیم اما نیمکت آن‌ها بر بازیکنان ما تاثیرگذار بود.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم نیمکت حریف به کشاورز و محمدی فحاشی کرد و کار را شلوغ کرد، متاسفم که چنین افرادی بر روی نیمکت می‌نشینند.
وی تصریح کرد: چندین بازی فرش آرا را دیده بودیم و اینگونه بازی نمی‌کردند و در بازی‌های گذشته اینگونه فشار نمی‌‌آورند اما مقصر اصلی خود ما هستیم و اگر از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده می‌کردیم انگیزه این تیم کم می‌شد و ما به گل‌های بیشتری دست پیدا می‌کردیم.
افضل درباره برنامه تیمش برای تعطیلات لیگ به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی بیان کرد: این تعطیلات به ضرر ماست به این دلیل که 5 بازیکن ما در تیم ملی حضور دارند، درخشانی نیز از نیم فصل دوم به ما اضافه می‌شود و قصد جذب یک بازیکن برزیلی خوب را داریم تا مشکلاتمان رفع شود.